Eurobank ma nową stronę internetową. Zanim ją zmienił, sprawdził, czego chcą internauci

Artykuł/Bankowość 10.09.2018
Eurobank ma nową stronę internetową. Zanim ją zmienił, sprawdził, czego chcą internauci

Eurobank ma nową stronę internetową. Zanim ją zmienił, sprawdził, czego chcą internauci

Specjalne filtry, prostsza nawigacja i moduł CMS, czyli eurobank ma nową stronę internetową. Prace nad jej odświeżeniem mają trwać dalej.

Eurobank chce być bliżej klienta. W tym celu najpierw na celownik wzięli swoją aplikację mobilną. W sierpniu poznaliśmy jej najnowszą wersję „eurobank mobile 2.0”. Umożliwia, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów.

Eurobank ma nową stronę internetową.

Teraz eurobank postanowił ulepszyć swoją główną stronę internetową.

Podczas prac nad nową stroną internetową skupiliśmy się przede wszystkim na poprawie jej funkcjonalności. Chcemy, by była możliwie najbardziej przyjazna dla użytkownika – podkreśla Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu eurobanku.

A wszystko, jak zapewniają w eurobanku, poprzedzone dogłębną analizą zachowań internautów. Nowa strona eurobanku to efekt współpracy z firmą IDEACTO, odpowiedzialną za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media.

Nową stronę stworzono korzystając z Blue Booster, platformy która pozwala na pełną obsługę klienta w kanale cyfrowym. Znajdziemy na niej wszystkie oferty banku z możliwością weryfikacji wiarygodności zamawiającego. Od teraz czekać na klientów będzie tutaj też moduł CMS.

Co jeszcze nowego? Pełna lista zmian

  1. Uproszczona nawigacja – dotychczasowe rozwijane menu zastąpiono prostymi stronami zbiorczymi.
  2. Przejrzysta grafika – stronę wizualnie uproszczono po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowania do bankowości internetowej, produktów, placówek, danych kontaktowych.
  3. Uproszczenie oferty – nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. Eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów – mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania.
  4. Zrozumiały język – treści na stronie przekształcono w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. Eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com.
  5. Wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów – strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka.

Przedstawiciele eurobanku przekonują, że prace nad odświeżeniem strony będą kontynuowane, czego efektem mają być kolejne funkcje.

Dołącz do dyskusji