[Aktualizacja: Problem został rozwiązany] Revolut ma poważną awarię. Pieniądze znikają z konta, a transakcja jest odrzucana

News/Technologie 01.07.2018
[Aktualizacja: Problem został rozwiązany] Revolut ma poważną awarię. Pieniądze znikają z konta, a transakcja jest odrzucana

[Aktualizacja: Problem został rozwiązany] Revolut ma poważną awarię. Pieniądze znikają z konta, a transakcja jest odrzucana

Problemy techniczne sprawiły, że Revolut nie działa. Podczas przeprowadzania płatności z konta pobierane są pieniądze, ale transakcja jest odrzucana. Problem mają użytkownicy z całego świata, w tym z Polski.

Popularna usługa płatnicza to świetna alternatywa dla kart walutowych. Podczas przeprowadzania płatności Revolut przewalutowuje dostępne na karcie środki po aktualnym, bardzo korzystnym kursie.

W ten sposób pozwala na zaoszczędzenie pieniędzy podczas wyjazdów. Są to oszczędności rzędu 5-7 proc. w stosunku do typowej karty płatniczej. Sam używam tej karty podczas wyjazdów oraz płatności w zagranicznych sklepach internetowych. To się po prostu opłaca.

Mimo to dzisiaj lepiej nie korzystać z usługi, bo Revolut nie działa.

Doszło do awarii, która objawia się tym, że podczas przeprowadzania transakcji system pobiera pieniądze, ale transakcja jest odrzucona. Jest to szczególnie kłopotliwe, gdy Revolutem płacimy za duże zakupy, a zablokowana kwota jest pokaźna. Problem ten dotknął klientów na całym świecie, także tych z Polski.

Co konkretnie się zepsuło? Niestety nie wiadomo. Revolut zdaje sobie sprawę z istnienia problemów. Informuje o nich zarówno w swoich mediach społecznościowych, jak też w samej aplikacji i prosi o używanie innych kart płatniczych. Niestety firma nie informuje, dlaczego konkretnie Revolut nie działa. Obiecuje za to, że niebawem usunie awarię i zwróci zablokowane środki klientom.

Dlatego jeśli wybieracie się dziś na zakupy, lepiej nie płaćcie Revolutem. Wybierzcie inną kartę lub zaopatrzcie się w gotówkę.

Aktualizacja: awaria się zakończyła.

W niedzielę 01.07.2018 r. o godzinie 18:09 Revolut w swoich kanałach społecznościowych poinformował, że problem został rozwiązany. W notce na firmowym blogu CEO Revoluta poinformował, że problemy były spowodowane przez jednego z partnerów firmy, którego usługi przestały działać. Wszelkie niesłusznie zablokowane pieniędze zostaną zwrócone do klientów w ciągu 24 godzin.

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o Revolucie:

Dołącz do dyskusji

Advertisement