Chwytaj za telefon. Allegro odpowie teraz na twoje pytania także na WhatsAppie

News/Technologie 13.07.2018
Chwytaj za telefon. Allegro odpowie teraz na twoje pytania także na WhatsAppie

Chwytaj za telefon. Allegro odpowie teraz na twoje pytania także na WhatsAppie

Obecność Allegro na WhatsAppie to dobra wiadomość dla klientów. Za pomocą komunikatora zarówno kupujący, jak i sprzedający będą mogli szybko uzyskać odpowiedź na nurtujące ich pytania. 

Klient będzie mógł poprosić zespół Allegro o pomoc przy zakupach albo przy sprzedaży, zapytać o aktualne promocje, czy rozwiązać swoje wątpliwości dotyczące działania serwisu aukcyjnego. W przyszłości za pomocą WhatsAppa będzie można też dotrzeć do podstawowych danych o firmie, znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz „skorzystać z innych opcji”, jak tajemniczo napisano w komunikacie dla prasy.

Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy — mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro.

WhatsApp Business to oferta dla firm.

WhatsApp Business jest darmowym rozwiązaniem stworzonym z myślą przede wszystkim o małych firmach i przedsiębiorstwach. Dzięki niemu można stworzyć profil firmy z większą liczbą informacji niż to możliwe na tradycyjnym WhatsAppie. Pomyślano także o narzędziach, które usprawniają komunikację z klientami. W aplikacji dostępny jest system szybkich odpowiedzi, wiadomości powitalnych czy informacji wyświetlających się, gdy nikt nie może w danej chwili odpisać. Ponadto aplikacja oferuje podstawowe statystyki dotyczące wiadomości i umożliwia łatwe zarządzanie wiadomościami z poziomu aplikacji webowej.

WhatsApp Business zaprezentowano dopiero w styczniu tego roku. Przez jakiś czas działał jedynie w wybranych krajach, wśród których niestety nie było Polski. Decyzja największego sklepu internetowego w Polsce o skorzystaniu z niego ma szansę spopularyzować to rozwiązanie wśród innych i uwolnić część klientów od nieformalnego obowiązku korzystania z Messengera.

WhatsApp to dobry wybór. W Polsce ten komunikator cieszy się dużą popularnością.

Według szacunków PBI/Gemius korzysta z niego około 4,5 mln Polaków miesięcznie. W rankingu zasięgu aplikacji mobilnych podsumowującym 2017 r. WhatsApp znalazł się na 9. miejscu. Za Messengerem i Instagramem. Co ciekawe, bezpośrednio nad nim była aplikacja samego Allegro.

Allegro na WhatsAppie można łapać pod numerem 573 449 254.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement