Awaria w T-Mobile: wykonywanie połączeń nie działa, a dostęp do Internetu jest utrudniony

News/Media 26.03.2018
Awaria w T-Mobile: wykonywanie połączeń nie działa, a dostęp do Internetu jest utrudniony

Awaria w T-Mobile: wykonywanie połączeń nie działa, a dostęp do Internetu jest utrudniony

W Poniedziałek 26 marca od godziny 12:00 klienci T-Mobile zaczęli narzekać na problemy z działaniem sieci. Użytkownicy tego operatora nie mogą wykonywać połączeń, a dostęp do Internetu wydaje się być utrudniony na ich urządzeniach.

W od 12:00 do 13:00 aż ponad 300 użytkowników zgłosiło awarię sieci T-Mobile na witrynie Downdetector. Do redakcji Spider’s Web napływają również indywidualne zawiadomienia o problemach z usługami tego operatora. Użytkownicy T-Mobile nie mogą wykonywać połączeń wychodzących. Część z nich twierdzi również, ze posiada utrudniony dostęp do zasobów Internetu.

Na problemy z połączeniami wychodzącymi narzekają m. in. klienci w Warszawie, Gdańsku, Kaliszu, Częstochowie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Zielonej Górze oraz Toruniu. Najprawdopodobniej problemem zostało objęte każde większe polskie miasto. Awaria miała się pojawiać również w Bielsku-Białej, ale opierając się na informacjach od użytkowników, ta została (chwilowo?) naprawiona. Pozostaje liczyć, że niebawem podobna sytuacja będzie miała miejsce w kolejnych polskich aglomeracjach.

Aktualna mapa awarii (26.03, 14:00) na Downdetector.pl

T-Mobile nie działa – co na to sam operator?

W trakcie awarii na oficjalnym profilu Facebook operatora pojawił się wyłącznie wpis o e-sportowych zmaganiach organizowanych przez T-Mobile. Jednak już w komentarzach pod tym postem internauci skarżą się na niemożliwość wykonywania połączeń. Dzisiejsza awaria sieci dotknęła wielu jej użytkowników. Jeżeli masz problemy z dodzwonieniem się do swoich bliskich, możesz być pewien, że nie jesteś jednostkowym przypadkiem. Zdaje się, że użytkownicy operatora nie mają za to problemu z połączeniami przychodzącymi. W dalszym ciągu można swobodnie odbierać osoby dzwoniące na numery w T-Mobile.

Monitorujemy profile społecznościowe operatora, aby dowiedzieć się, czy zostaną podane sugerowane czasy naprawienia awarii. Na pewno poinformujemy was, gdy sytuacja zacznie się stabilizować, a kolejne regiony odzyskają możliwość wykonywania połączeń.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement