REKLAMA

Asystent cukrzycy i asystent astmy to nowe produkty od Play. Tak, od tego operatora

Asystent cukrzycy i Asystent astmy to nowe produkty w ofercie Play Ubezpieczenia.

14.03.2018 18.37
cukrzyca Play Ubezpieczenia
REKLAMA
REKLAMA

Pod koniec zeszłego roku Play postanowił sprawdzić się w nowym biznesie. W aplikacji Play Ubezpieczenia można znaleźć oferty stworzone przy współpracy z różnymi towarzystwami ubezpieczeniowymi. Teraz operator postanowił powiększyć usługę o dwie nowe propozycje. Jak wszystkie inne oferty, te też są skierowane do klientów indywidualnych. Opłata w formie abonamentu jest co miesiąc dopisywana do rachunku Play.

Asystent cukrzycy i Asystent astmy.

Produkty o raczej niefortunnych nazwach: Asystent astmy i Asystent cukrzycy, mają być odpowiedzią na dużą liczbę zachorowań. Partnerem obu ofert jest firma ubezpieczeniowa InterRisk.

Ubezpieczenie obejmuje wsparcie medyczne i finansowe. Zaczyna ono działać w momencie, w którym rozpoznamy u siebie pierwsze objawy i będziemy chcieli się przebadać na astmę albo cukrzycę.

Wsparcie medyczne polega na możliwości skorzystania z porady lekarza. Jest to maksymalnie piętnastominutowa rozmowa prowadzona przez telefon lub na czacie z lekarzem. W trakcie całego ubezpieczenia, raz przysługuje klientowi konsultacja z diabetologiem albo pulmonologiem, reszta będzie przeprowadzona z internistą. Wsparcie finansowe dotyczy kosztów badań i wizyt u lekarzy, a w opcji premium także zakupu niezbędnego sprzętu do walki z chorobą. Ubezpieczyciel dorzuci się także do zakupionych przez nas leków, ale tylko jednorazowo. Wersja Standardowa kosztuje 9,99 zł, a Premium 14,99 zł.

Będzie też oferta dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

REKLAMA

Firma zapowiada dalsze poszerzenie oferty ubezpieczeń i objęcie nią klientów biznesowych, choć będą to jedynie osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Ponadto Play uruchomi stronę www z informacjami o ofertach w markecie Play Ubezpieczenia, co akurat mnie cieszy. Na komputerze łatwiej mi nawigować w tysiącu zakładek, żeby ewentualnie porównać różne oferty.

Zaangażowanie operatora w tego typu biznes specjalnie zaskakuje. Ten, kto myśli, że operatorzy sprzedają wyłącznie usługi i urządzenia mobilne, mocno się zdziwi, jeśli tylko poszpera głębiej w ofertach. Lodówki, rowery, hulajnogi — jest tam wszystko, co tylko kierownik sobie zażyczy.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA