Apple Music za pół ceny, ale tylko jeśli studiujesz. Promocja ruszyła właśnie w Polsce

News/Oprogramowanie 13.02.2018
Apple Music za pół ceny, ale tylko jeśli studiujesz. Promocja ruszyła właśnie w Polsce

Apple Music za pół ceny, ale tylko jeśli studiujesz. Promocja ruszyła właśnie w Polsce

Apple uruchomił w Polsce promocję na subskrypcję streamingu Apple Music. Od teraz studenci mogą wykupić dostęp do usługi za połowę ceny. Nie wystarczy jednak adres e-mail w domenie .edu.

Promocja na streaming Apple’a dla studentów ruszyła w 2016 roku, ale jej dostępność pozostawiała sporo do życzenia. Pierwotnie mogli skorzystać z niej klienci z takich krajów jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Dania, Australia i Nowa Zelandia.

Apple Music za pół ceny w Polsce.

Dostępność promocji na Apple Music została rozszerzona na 82 nowe kraje – 79 od dziś, a 3 kolejne przed końcem miesiąca. Apple podaje, że mogą skorzystać z niej mieszkańcy niemal wszystkich państw, gdzie usługa jest dostępna.

Na liście krajów objętych od teraz zniżką na Apple Music dla studentów obok m.in. Izraela, Filipin, Portugalii i Tajwanu znalazła się Polska. Studenci zapłacą za streaming w naszym kraju 9,99 zł miesięcznie.

Z promocji mogą skorzystać osoby, które zarejestrują się na platformie UNiDAYS. Adres w domenie .edu nie będzie niestety wystarczający. Ze zniżki studenckiej można korzystać przez maksymalnie 48 miesięcy.

apple music zniżka promocja dla studentów

Nic dziwnego, że Apple zaczyna szukać nowych klientów na swój streaming.

Właśnie miał premierę głośnik Homepod, który nie obsługuje innych usług muzycznych poza Apple Music. Co prawda dostępny jest na razie tylko w kilku regionach, ale w przyszłości trafi też na inne rynki. Apple najwyraźniej zbroi się zawczasu.

Przekonanie klientów do przesiadki ze Spotify i innych usług strumieniowania muzyki na tę od Apple’a ułatwi znalezienie klientów na Homepoda. Zniżka dla studentów to świetny sposób na to, by przekonać do streamingu posiadaczy iPhone’ów i komputerów z rodziny Mac.

Apple w dodatku coraz lepiej radzi sobie na rynku. Chociaż usługa dostępna jest dużo krócej od Spotify, a aplikacje klienckie nie trafiły na wszystkie obsługiwane przez konkurenta platformy, Apple Music pnie się w górę i może pochwalić się już 36 mln klientów.

Dołącz do dyskusji

Advertisement