Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24

News/Biznes 04.11.2017
Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24

Niektóre sklepy internetowe musiały wyłączyć w weekend usługę Przelewy24

Niektórzy klienci próbujący zrealizować płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24 mogą napotkać problemy. 

Niektóre sklepy internetowe zostały zmuszone do wyłączenia modułów płatności online platformy Przelewy24. Na stronie firmy pojawiło się oświadczenie w tej sprawie.

W piątek 03.11. 2017 r. w godzinach nocnych wykryliśmy, iż wtyczki do obsługi płatności na platformach sklepowych PrestaShop, VirtueMart, OpenCart, WP-e-Commerce i ZenCart wymagają krytycznej aktualizacji – czytamy.

W dalszej części komunikatu serwis zapewnia, że wdrożył potrzebne aktualizacje wtyczek. Mają one zostać udostępnione kontrahentom po przejściu kontroli.

Przedstawiciele grupy DialCom24 twierdzą, że problem dotyczy niewielkiej liczby klientów, a sam kod wtyczek ma być niezależny od kodu systemu Przelewy24. Partnerzy zostali poinformowani przez firmę mailowo o konieczności wyłączenia wtyczki.

Niektóre sklepy i usługodawcy, których problem dotyczy poinformowali o nim klientów na swoich stronach i na Facebooku.

Szanowni klienci, Informujemy, że możliwość zapłaty przez system Przelewy24, będzie nieaktywna do poniedziałku 6.11.2017. Za utrudnienia przepraszamy. Zespół sklepu – majazoo.pl

Julkaissut majazoo.pl 4. marraskuuta 2017

Przelewy24 to popularna usługa płatności online.

Można skorzystać z niej na stronach wielu sklepów i usług. Od 10 października metoda płatności oferowana przez DialCom24 została wdrożona na Allegro. W największym serwisie aukcyjnym w Polsce do tej pory wyłączność miał system PayU.

W połowie 2015 r. usługa płatnicza została udostępniona klientom korzystającym z oferty chińskiej platformy Aliexpress. Niedawno informowaliśmy, że płatności dla giganta z Państwa Środka realizować będzie również PayU.

Dołącz do dyskusji

Advertisement