Dzięki Think Big od UPC najlepsi przedsiębiorcy mogą przyspieszyć rozwój swojego biznesu

Dzięki Think Big od UPC najlepsi przedsiębiorcy mogą przyspieszyć rozwój swojego biznesu

Dzięki Think Big od UPC najlepsi przedsiębiorcy mogą przyspieszyć rozwój swojego biznesu

Właśnie staruje piąta edycja programu Think Big. Ta realizowana przez UPC inicjatywa to ogromna szansa dla małych przedsiębiorców z Polski, Czech, Rumunii, Słowacji oraz Węgier. Najciekawsze pomysły mogą otrzymać nagrodę pieniężną wysokości 10 tys. euro oraz możliwość dalszej współpracy nad pomysłem wspólnie z UPC.

Think Big jest programem skierowanym do przedsiębiorców, których biznesy korzystają pełnymi garściami z nowych technologii. Pozwala on na ocenę pomysłów przez ekspertów i wybranie w ten sposób najlepszych z nich. W tegorocznej edycji Think Big wśród jurorów znaleźli się m.in.:

  • Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna
  • Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką
  • Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca specjalizujący się w tematyce startupów
  • Arkadiusz Piechocki – partner w SpeedUp Venture Capital Group
  • Sergiusz Sawin – wiceprezes The Heart
  • Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor
  • Roman Młodkowski – dyrektor programowy Forbes Polska
  • Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu Forbes.

Program to też szansa na budowanie biznesu przy wsparciu globalnych partnerów. O tym, jak to istotne, mówi badanie „Ocena szans i możliwości rozwoju MŚP” przeprowadzone we wrześniu przez SW Research na zlecenie UPC. Okazało się, że aż 94 proc. małych i średnich przedsiębiorców poważnie rozważyłoby taką współpracę i uważa, że może ona pomóc w prowadzeniu biznesu.

Jakiego wsparcia oczekują przedsiębiorcy?

Z raportu wynika, że 42 proc przedsiębiorców oczekuje przede wszystkim otrzymania wsparcia finansowego od korporacji. Takim wsparciem mogą być m.in. nagrody finansowe za pierwsze trzy miejsca w konkursie, których łączna pula wynosi 20 000 euro. Połowę tej kwoty otrzymuje najlepszy pomysł.

Niewiele mniej, bo 38,9 proc. badanych, oczekiwałoby przeprowadzenia działań promocyjnych. Kolejne 35,8 proc. liczyłoby na włączenie swojej usługi do oferty korporacji, zaś 25,3 proc. na doradztwo osób bardziej doświadczonych w biznesie.

Ostatni wymieniony punkt jest szczególnie istotny. Dlatego tegoroczna odsłona programu została wzbogacona o Akademię Think Big. Jest to program mentoringowy zapewniający uczestnikom wsparcie merytoryczne i szeroki pakiet szkoleń:

Wszyscy uczestnicy uzyskają dostęp do bogatego know-how mentorów i będą mogli przekuć nowo zdobytą wiedzę na sukces własnej firmy. W skład Akademii wchodzą mentorzy, posiadający szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną, a także doświadczenie i predyspozycje do dzielenia się swoją wiedzą – mówi Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

Jakie wziąć udział w programie Think Big?

Każdy zgłaszany projekt musi cechować się potencjałem biznesowym w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe. By zgłosić swój biznes do programu, należy do 15 grudnia 2017 wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu www.thinkbig.upc.pl.

Na stronie można też dowiedzieć się więcej na temat programu, poznać jego finalistów z poprzednich lat oraz jurorów oceniających pomysły. Piąta edycja programu Think Big potrwa do kwietnia 2018 roku. Wtedy też poznamy jego zwycięzcę.

Dołącz do dyskusji