Takiej promocji nam potrzeba. Wideo zachęcające do odwiedzenia Warszawy robi furorę

News/Foto 09.08.2017
Takiej promocji nam potrzeba. Wideo zachęcające do odwiedzenia Warszawy robi furorę

Takiej promocji nam potrzeba. Wideo zachęcające do odwiedzenia Warszawy robi furorę

Profil Fall in Love with Warsaw udostępnił świetne wideo, które ma zachęcić turystów do odwiedzenia Warszawy. To kawał dobrej, bardzo przyjemnej dla oka, roboty.

Fall in Love with Warsaw to strona na Facebooku skierowana do turystów, którzy zastanawiają się, czy warto odwiedzić Warszawę. Znajdziemy na niej ciekawostki, opisy imprez i wydarzeń odbywających się w mieście, a także zdjęcia i krótkie klipy wideo zachęcające do odwiedzenia naszej stolicy.

Stronę na Facebooku lubi w tej chwili niespełna 100 tys. osób. W porównaniu do podobnych stron traktujących o Paryżu, Madrycie czy Rzymie taki wynik nie robi wrażenia, ale twórcy Fall in Love with Warsaw są na dobrej drodze, by pokazać światu walory Warszawy. Na profilu właśnie pojawiło się świetne wideo, które promuje naszą stolicę.

W ciepłym, przyjemnym dla oka i ucha klipie jesteśmy zabierani w podróż po najpopularniejszych miejscach Warszawy, a naszym przewodnikiem jest… włoski reżyser teatralny Giovanni Pampiglione. Twórca jest związany z polskim teatrem i operą już od 50 lat. Możemy spojrzeć na miasto oczami artysty.

Wideo przykuwa uwagę ładnymi ujęciami warszawskiego lata, wpadającą w ucho muzyką i świetnym klimatem, który przywodzi mi na myśl sposób, w jaki Woody Allen pokazuje europejskie stolice w swoich filmach. Do tego świetnym zabiegiem było pokazanie miasta z perspektywy Giovanniego Pampiglione, który pochodzi przecież z kraju, w którym nie brakuje urokliwych uliczek i ciekawych wydarzeń artystycznych. Mimo to artysta zachwycił się Warszawą.

Dobrze jest spojrzeć na znane ulice z nieco innej, wakacyjnej perspektywy.

Okazuje się, że miasto ma wiele twarzy i to, co dla nas wydaje się być nudną codziennością, dla obcokrajowca może być ciekawym doświadczeniem.

Warszawa z pewnością nie jest tak popularnym kierunkiem turystycznym jak Paryż czy Wenecja, ale z drugiej strony, ile razy w życiu można odwiedzać zachodnioeuropejskie miasta? Turysta szukający czegoś nowego ma szansę trafić do Polski właśnie dzięki takim pozytywnym filmom. Takie projekty warto promować!

Dołącz do dyskusji

Advertisement