Solgaz kontratakuje. Zrobił badania i zaorał wykopowiczów

Artykuł/Sprzęt 11.03.2017
Solgaz kontratakuje. Zrobił badania i zaorał wykopowiczów

Solgaz kontratakuje. Zrobił badania i zaorał wykopowiczów

Solgaz wraca na Wykop w glorii i chwale. W końcu zrobił badania, z których wynika, że w styczniu firma miała rację. Mirki znów polubili płyty bez płomieni.

Solgaz to złote dziecko Wykopu. Firma produkująca płyty gazowe bez płomieni była ulubieńcem wykopowiczów – komentowała, śmieszkowała i odpowiadała na pytania klientów. Do czasu.

Na początku stycznia na Wykopie wybuchł ogromny kryzys

Kryzys spowodowało użycie przez firmę sloganu o 50-procentowej oszczędności gazu. Solgaz nie mógł go wówczas poprzeć żadnymi badaniami renomowanych instytucji.

Hasło to pojawiło się wiele lat temu, gdy przy testach wewnętrznych sprzętu płyty wykazały takie właściwości. W odpowiedzi na komentarz jednego z Wykopowiczów wrzuciliśmy link do portalu AGDlab.pl, który również to sprawdzał – mówił wówczas w rozmowie ze Spider’s Web Patryk Kempiński z firmy Solgaz.

Firma przygotowała wówczas test na szybko, który z racji swoich ograniczeń nie zadowolił użytkowników Wykopu

Solgaz zapadł się pod ziemię

Jak się dziś okazało firma nie pozostawał bezczynna i skontaktowała się z Głównym Instytutem Górnictwa w celu przeprowadzenia profesjonalnych testów płyt.

Badania pokazały, że płyty Solgazu mają wyższą sprawność spalania gazu i lepiej odzyskują energię w stosunku do konkurencji.

Wykop znów polubił Solgaz

Reakcja społeczności jest bardzo przychylna. Wpis szybko dostał się na stronę główną, a jednym z najbardziej plusowanych komentarzy jest przyznanie się Jakuba Biela (prowadzącego profil Solgazu na Wykopie) do marketingu szeptanego.

W całej aferze ciekawe jest również postępowanie Solgazu. Na początku firma odpowiadała na komentarze użytkowników i wchodziła z nimi w dyskusję. Poddała się jednak pod gradem krytyki i wróciła dopiero, kiedy miała w ręku wystarczająco silne argumenty, aby zamknąć nimi usta malkontentów.

Wygląda na to, że wystarczająco silne i dobrze zarządzane marki mogą przeskoczyć z szóstego znów na pierwszy punkt cyklu życia mikroblogera.

wykop afera solgaz

Czytaj również:

Dołącz do dyskusji

Advertisement