Jak wygląda i ile trwa przenoszenie numeru do innej sieci? Postanowiłem sprawdzić to na sobie. Etap 3 i ostatni

Artykuł/Blog Forum 02.12.2015
Jak wygląda i ile trwa przenoszenie numeru do innej sieci? Postanowiłem sprawdzić to na sobie. Etap 3 i ostatni

Jak wygląda i ile trwa przenoszenie numeru do innej sieci? Postanowiłem sprawdzić to na sobie. Etap 3 i ostatni

Tekst ukazał się pierwotnie na Blog Forum Spider’s Web. Blog Forum jest miejscem, w którym Czytelnicy Spider’s Web mogą publikować swoje własne teksty blogowe, a najlepsze z nich trafiają na stronę główną serwisu oraz na naszego Facebooka i Twittera.

I w końcu nastał ten dzień kiedy już jestem u nowego operatora z taryfą nielimitowanych rozmów, SMSów i stosunkowo dużym (wystarczającym dla mnie) pakietem internetowym. Już teraz nie będę doładował konta co 2-3 dni, a jedynie raz na miesiąc (mam taką nadzieje!).

Proces przeniesienia numeru do Mobile Vikings muszę ocenić bardzo pozytywnie i odbyło się to sprawnie. Całość ruszyła 24 listopada, a już dzisiaj, 2 grudnia, jestem w nowej sieci. Zaraz po złożeniu wniosku za pośrednictwem strony mobilevikings.pl dostałem informacje, że zgłoszenie zostało przyjęte i w ciągu dwóch dni otrzymam dokumenty niezbędne do przeniesienia numeru. I faktycznie tak też się stało.

Listonosz zapukał do moich drzwi z listem, odebrałem, podpisałem i zeskanowałem dokumenty, a następnie wysłałem na maila Mobile Vikings. Całe szczęście nie musiałem iść na pocztę, bo trwało by to o kilka dni dłużej.

Początkowo mój wniosek został wprawdzie raz odrzucony, ale to z powodu tego, że dotychczasowy operator traktował Mixa jako abonament, a nie ofertę na kartę. Drugi wniosek już przeszedł bez problemu. Otrzymałem informację, że dnia 2 grudnia między północą a trzecią raną mój numer zostanie przeniesiony. I faktycznie rano budzę się – dotychczasowa karta nie działa. Wkładam nanoSIM od Mobile Vikings i od razu mam zasięg, dostaje SMS-a powitalnego o doładowaniu konta i wszystko działa. Nie ma żadnych komplikacji. Od razu mogę zadzwonić, wysłać SMS i skorzystać z Internetu.

Fajnie, że swoim kontem i kartami SIM można zarządzać z poziomu panelu na stronie mobilevikings.pl. Po zalogowaniu możemy kilkoma kliknięciami zmienić taryfę, doładować konto, czy zamówić nowy numer. Tak powinna wyglądać obsługa klienta u każdego operatora komórkowego w Polsce.

Mam nadzieje, że teraz będzie tak dalej i nie będę musiał narzekać na przerywanie połączeń, bądź brak połączenia z siecią. Mobile Vikings proszę nie zawiedź mnie! 🙂

Cały proces był przeze mnie opisywany na Blog Forum Spider’s Web, ale także w serwisie Twitter (@michalrogowicz) z wykorzystaniem specjalnie przygotowanego hashtagu – #zostanvikingiem.

Kogoś przekonałem do przeniesienia numeru? 🙂

* Grafika: Shutterstock

Dołącz do dyskusji

Advertisement