REKLAMA

Nie działa ci App Store i inne usługi Apple? Nie jesteś sam

Apple ma problemy z usługami sieciowymi. Użytkownicy skarżą się w mediach społecznościowych, że nie działa im nie tylko najnowsze Apple Music, ale też nie sposób połączyć się ze sklepem z aplikacjami.

21.07.2015 15.41
Nie działa ci App Store i inne usługi Apple? Nie jesteś sam
REKLAMA
REKLAMA

Awarie usług sieciowych zdarzają się od czasu do czasu, ale przy każdej takiej sytuacji użytkownicy, zwłaszcza płatnych rozwiązań, mogą być słusznie poddenerwowani. Po raz kolejny w tym roku dość poważna przerwa w świadczeniu usług dotknęła klientów firmy Apple.

Teraz użytkownicy, w tym członkowie naszej redakcji, doświadczają problemów z usługami związanymi z ekosystemem iTunes. Oznacza to, że jednocześnie padł nie tylko sklep z treściami w formie cyfrowej, ale też szereg powiązanych usług.

apple-icloud-nie-działa

Problemy na naszych urządzeniach oraz na smartfonach, tabletach i komputerach Mac użytkowników z całego świata pojawiły się dzisiaj już blisko dwie godziny temu. Na stronie Apple odnotowano jednak oficjalnie dopiero niedawno - żółtym kolorem - problemy ze sklepami od czwartej po południu.

Nie działają sklepy App Store, iBook Store, iTunes Store, Mac App Store oraz nowy streaming muzyczny Apple Music razem z takimi dodatkami jak iTunes Match, iTunes in the Cloud i Radio. Mogą pojawić się też problemy z obsługą Apple TV, czy iTunes U.

apple-icloud-problem
REKLAMA

Na szczęście tym razem przerwa w działaniu nie dotyczy synchronizacji danych pomiędzy urządzeniami w ramach chmury iCloud, poczty elektronicznej, Map, Zdjęć, Siri, iMessage i Facetime oraz takich usług jak Find my iDevice i Apple Pay, gdzie liczy się niezawodność.

W przeszłości Apple udawało się podobne i nawet większe awarie usuwać w ciągu kilku godzin. Pozostaje mieć nadzieję, że i tym razem firma nie będzie kazała zbyt długo czekać, a problemy z częścią usług sieciowych nie będą rzutowały na działanie reszty.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA