10 praktycznych rzeczy, których dowiesz się podczas trzeciej edycji Email Marketing Maratonu

Lokowanie produktu

Autorem tekstu jest Ireneusz Klimczak piastujący stanowisko Eksperta ds. Edukacji w GetResponse.

12.03.2015 15.21
10 praktycznych rzeczy, których dowiesz się podczas trzeciej edycji Email Marketing Maratonu

Ideą Email Marketing Maratonu jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, którą będą mogli od razu wcielić w życie. Konferencja została przygotowana w taki sposób, aby każdy uczestnik mógł wynieść z niej maksimum korzyści. Zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie w ramach najbliższej edycji.

Poniżej umieściłem 10 pytań, na które odpowiedzi poznasz podczas najbliższej edycji Maratonu.

1. W jaki sposób zaangażować odbiorców wiadomości?

Zaangażowanie nie jest wyłącznie popularnym terminem marketingowym. To właśnie zaangażowanie subskrybentów od zawsze miało decydujący wpływ na skuteczność kampanii email marketingowych.

Maciej Ossowski, Dyrektor Rozwoju Nowych Rynków w GetResponse, opowie jakich wskaźników należy używać do mierzenia zaangażowania czytelników wiadomości.
Odpowie na pytania dlaczego brak zaangażowania sprawi, że Twoje emaile mogą trafić do folderu spam oraz co zrobić z niezaangażowanymi użytkownikami.

Poznasz treści, tematy wiadomości i kreacje, które powodują, że odbiorcy chcą czytać emaile handlowe. Dowiesz się co na temat zaangażowania sądzą najwięksi dostawcy poczty Gmail i Outlook.com.

2. Co o działaniach email marketingowych myślą odbiorcy?

Aby móc przygotować kampanię, która przyniesie wysoki zwrot z inwestycji, należy poznać punkt widzenia subskrybentów.

newsletter-email-marketing-4

Maciej Górski, Manager ds. Edukacji Produktowej w GetResponse, pozwoli Ci spojrzeć na email marketing oczami odbiorcy. Dowiesz się na czym polega personalizacja i co zrobić by odbiorca poczuł się wyjątkowo.

3. Jak zadbać o to, by nasze działania były zgodne z prawem?

Każdy marketer, który ma na celu budowanie wartościowych relacji z odbiorcami i realizację działań o wysokiej skuteczności powinien znać podstawowe aspekty prawne w email marketingu.

Michał Kluska, adwokat w Kancelarii Olesiński & Wspólnicy wyjaśni czym według prawa jest spam. Dowiesz się czy wyrażenie zgody przez odbiorcę jest konieczne i poznasz konsekwencje ostatnich zmian w ustawie o prawach konsumenta. Po szkoleniu będziesz wiedział co grozi za złamanie postanowień ustawy.

4. W jaki sposób budować lojalność za pomocą email marketingu?

24% użytkowników wypisuje się z newslettera, ponieważ uważa otrzymywane wiadomości za nudne.

Michał Leszczyński, Content Marketing Manager, opowie na czym polega koncept "drip campaigns" oraz "content email marketingu”. Dowiesz się w jaki sposób wzbudzić zainteresowanie odbiorców od samego początku i w jaki sposób sprawić, by sami powiedzieli o tym co ich najbardziej interesuje.

5. Czy email i SMS mogą się wzajemnie uzupełniać?

Czy Twoja strategia marketingowa wykorzystuje współdziałanie poszczególnych kanałów marketingowych?

newsletter-email-marketing-3

Andrzej Ogonowski, dyrektor ds. marketingu i PR w SMSAPI.pl udowodni, że kanały komunikacji nie konkurują ze sobą lecz uzupełniają się wzajemnie, wyraźnie podnosząc skuteczność kampanii. Poznasz przepis na idealną kampanię z wykorzystaniem email marketingu oraz komunikacji SMS.

6. Dlaczego strony docelowe są niezbędne w kampaniach email marketingowych?

Landing page to podstawowy element skutecznej kampanii email marketingowej.

Maciej Górski i Michał Leszczyński wspólnie powiedzą dlaczego nie należy kierować ruchu z kampanii bezpośrednio na stronę główną. Podczas prezentacji zobaczysz jak należy budować landing pages, aby generowały konwersje. Dowiesz się na co warto zwrócić uwagę przed publikacją oraz jak testować skuteczność stron docelowych.

7. W jaki sposób tworzyć kampanie email marketingowe w GetResponse?

Bez odpowiedniego narzędzia, nie da się osiągać dobrych rezultatów.

Agata Paliwoda oraz Urszula Cierebiej zaprezentują funkcjonalności GetResponse. Zobaczysz jak wykorzystać możliwości platformy i w szybki sposób tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe.

Finał Email Marketing Maratonu – Gdańsk

8. Jak zwiększyć dochody e-commerce za pomocą email marketingu?

Na finał zaprosiliśmy specjalnego gościa, który podzieli się z Tobą swoim olbrzymim doświadczeniem.

email-marketing

Marcus Taylor, założyciel i prezes Venture Harbour, zaprezentuje strategie na zwiększenie dochodów e-commerce za pomocą email marketingu. Dowiesz się w jaki sposób wykorzystać automatyzację i autorespondery do up-sellingu oraz w jaki sposób połączyć kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz działania email marketingowe. Poznasz sposób na wykorzystanie kanału email by zachęcić odbiorców do przygotowania recenzji Twojego produktu. Po prezentacji będziesz wiedział w jaki sposób zredukować liczbę rezygnacji i zwiększyć lojalność swoich odbiorców.

9. Jakie działania video warto zastosować w ramach małego budżetu?

Materiały video podnoszą wiedzę użytkownika na temat produktu lub usługi o 74%.

Marcin Struzik, Video Manager, odpowie na pytanie czy nadchodzi koniec YouTube’a i przedstawi największe wyzwania stojące przed video marketingiem w 2015. Dowiesz się w jaki sposób stosować call to action w materiałach video oraz w jaki sposób stworzyć strategię video marketingową w ramach małego budżetu.

10. Jak przygotować email marketingową strategię B2B?

40% marketerów B2B uważa, że potencjalni klienci pozyskani za pomocą e-mail marketingu są faktycznie zainteresowani ofertą.

Ireneusz Klimczak, Ekspert ds. Edukacji, opowie w jaki sposób przygotować strategię email marketingową B2B. Zobaczysz przykłady skutecznych kampanii i poznasz statystyki skuteczności email marketingu B2B w poszczególnych branżach.

Zobacz prezentację pod tytułem 10 metod budowania bazy mailingowej, których nie znajdziesz w każdym poradniku z poprzedniej edycji Email Marketing Maratonu.

Sprawdź, kiedy będziemy najbliżej Ciebie i potwierdź swój udział na Email Marketing Maratonie.

Ireneusz-Klimczak

Ireneusz Klimczak piastuje stanowisko Eksperta ds. Edukacji w GetResponse.

Doświadczenie zdobyte w ramach różnych działań marketingowych sprawia, że najbardziej ceni proste i skuteczne rozwiązania. Takie też proponuje klientom, z którymi współpracuje.

*Zdjęcia pochodzą z Shutterstock.

Lokowanie produktu
Najnowsze