Lubimy płacić telefonem. Wyniki SkyCash tylko to potwierdzają

News/Bankowość 17.07.2014
Lubimy płacić telefonem. Wyniki SkyCash tylko to potwierdzają

Lubimy płacić telefonem. Wyniki SkyCash tylko to potwierdzają

Jeszcze jakiś czas temu płacenie za bilet czy parking telefonem było czymś, z czego korzystali jedynie fani nowych gadżetów. Obecnie, gdy smartfona posiada już spora część osób w naszym kraju, takie rozwiązania zdają się zdobywać coraz większą popularność. Najlepszym dowodem jest SkyCash, który pobił właśnie kolejny rekord.

Mobilna aplikacja w wydaniu dla Androida, najpopularniejszego obecnie w naszym kraju mobilnego systemu operacyjnego, została pobrana już ponad pół miliona razy. I choć producent nie informuje, jak często klienci korzystają z niej po instalacji na telefonie, w komunikacie prasowym pada hasło “regularnie”.

Można mieć więc nadzieję na to, że nie są to jedynie “puste” pobrania. Nie wiadomo też jak często pobierane są wersje dla innych obsługiwanych platform – Windows Phone, BlackBerry cz iOS, w związku z czym trudno określić łączną popularność SC w Polsce.

skycash

Wszystko to nie zmienia jednak faktu, że nawet licząc wyłącznie wyniki uzyskane w Google Play, SkyCash jest jedną z najpopularniejszych w Polsce aplikacji mobilnych, a pół miliona pobrań jest rezultatem imponującym i godnym pochwały.

W swojej kategorii w sklepie (finanse) nieprzerwanie zajmuje miejsce w ścisłej czołówce, wyprzedzając z łatwością nawet sporą część dedykowanych aplikacji bankowych czy płatniczych.

Oczywiście od początku swojego istnienia w 2010 roku aplikacja i cała platforma zmieniały się wielokrotnie. Tylko w ostatnich miesiącach jej twórcy ogłosili m.in. nawiązanie współpracy z PKN Orlen, odświeżyli program, dodając m.in. wsparcie dla biletów offline i wprowadzili obsługę technologii NFC.

I choć wynik ten bardzo cieszy, przed ogłoszeniem, że w Polsce płatności tego typu stają się powoli standardem, warto zadać sobie pytanie – jak wiele znamy osób, które korzystają ze SkyCasha lub podobnej aplikacji na co dzień?

Dołącz do dyskusji

Advertisement