REKLAMA

27 milionów pobrań Office dla iPada - Microsoft może mówić o sukcesie?

Niewiele czasu potrzebował Microsoft, aby przekonać się (i jednocześnie udowodnić innym), że pakiet Office dla iPada jest czymś, czego potrzebują użytkownicy. Sceptycy starali się przekonać wszystkich, że początkowa popularność wynika jedynie z ciekawości klientów. Okazało się być jednak inaczej i firma z Redmond mogła się dziś pochwalić kolejnym rekordem.

12.05.2014 18.29
27 milionów pobrań Office dla iPada – Microsoft może mówić o sukcesie?
REKLAMA

Rekord, jak donosi Business Insider, ogłosiła dziś podczas otwarcia konferencji TechEd Julia White z Microsoftu. Tym samym liczba użytkowników powiązanej z kosztującą 100 dolarów rocznie subskrypcją na Office 365 wzrosła ponad dwukrotnie w stosunku do pierwszego rekordu wynoszącego 12 milionów pobrań. Poprzedni wynik został wprawdzie osiągnięty zaledwie w tydzień (na aktualnie dodane 15 milionów potrzebne było około pięciu tygodni), ale mimo wszystko potwierdza bez dwóch zdań, że jest ogromne zapotrzebowanie nie tyle na pakiety biurowe na urządzeniach innych niż klasyczne komputery czy laptopy, ale na ten jeden konkretny - Microsoft Office.

REKLAMA

Niestety nadal nie wiadomo, jak popularność mobilnego wydania Office wpłynęła na realny zysk dla Microsoftu, czyli liczbę nowych subskrypcji, co będzie realnym wskaźnikiem tego, czy plan "pójścia w mobile" można uznać za faktycznie udany. Firma z Redmond na razie nie zdecydowała się na ujawnienie nowych statystyk dotyczących tego, jak wiele osób korzysta z darmowej wersji, umożliwiającej przeglądanie dokumentów, a jak wiele aktywnie korzysta z dodatkowych funkcji edycyjnych i faktycznie uznało tablet za alternatywę dla "pełnoprawnego" komputera. I tak długo, jak długo przy okazji liczby pobrań nie będzie podawana liczba aktywnych subskrypcji, będziemy mogli podejrzewać, że ludzie wprawdzie kochają Office (co udowodnili milionami pobrań w nieco ponad miesiąc), ale niekoniecznie kochają za niego płacić.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA