Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę

News/Social media 22.01.2014
Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę

Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę

W tym rok MasterCard po raz drugi grał wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jednym z elementów akcji był specjalny hashtag na Twitterze, za napisanie którego firma płaciła 5 złotych. W tego typu pomoc zaangażowała się spora liczba twitterowiczów, dzięki czemu uzbierano całkiem pokaźną sumkę.

W akcji wzięło udział aż 13.053 użytkowników Twittera. Każdy z nich w jednym z tweetów podał hashtag #MasterCardGrazWOSP, dzięki czemu firma MasterCard przeznaczyła 5 złotych na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sumie udało się uzbierać aż 65.265 złotych.

– Akcja na Twitterze #MastercardGrazWOSP mocno zaintrygowała Internautów i pokazała jaką siłę i moc mają nasi internetowi ambasadorzy. Warto zwrócić uwagę, że większość informacji na temat akcji i jej promocji było inicjatywą oddolną, pochodzącą od osób kibicujących naszemu graniu. Akcja pokazała także, że w Internecie jest jeszcze wiele nowych, niewykorzystanych miejsc i pomysłów na pomaganie innym – Anna Jadwiga Orzech, specjalistka ds. komunikacji w internecie w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W badaniu liczono wszystkie wpisy opublikowane od 23:55 11 stycznia do 00:05 13 stycznia. Zdecydowano się na 5-minutowe przesunięcie ze względu na ewentualne opóźnienia w synchronizacji serwerów.

Dołącz do dyskusji

Advertisement