Justin Bieber zainwestował w nową platformę społecznościową dla nastolatków

News/Social media 06.11.2013
Justin Bieber zainwestował w nową platformę społecznościową dla nastolatków

Justin Bieber zainwestował w nową platformę społecznościową dla nastolatków

Celebryta, gwiazda show biznesu, idol nastolatek – Justin Bieber – zainwestował w nową platformę społecznościową o nazwie Shots Of Me. Ma ona być skierowana do nastolatków, więc jest spora szansa, że magia piosenkarza zadziała na potencjalnych użytkowników jak lep na muchy.

Jak informuje magazyn Fortune, Shots of Me jest tworzone przez firmę RockLive, która wcześniej zajmowała się tworzeniem gier mobilnych i na portale społecznościowe. Teraz deweloper chce stworzyć platformę społecznościową dla nastolatków.

– Poznaliśmy Justina Biebera kiedy zaczął grać w nasze gry i tweetował na ich temat. Był bardzo zaangażowany w usprawnianie naszych produktów, testując jest i dostarczają nam ciągłych informacji zwrotnych na ich temat. Kiedy powiedzieliśmy mu, że zamierzamy stworzyć platformę społecznościową dla nastolatków, w której będą dostawać to, czego nie mają na innych portalach i pozwalającą im walczyć np. z cyfrowym nękaniem, to jego oczy aż się zaświeciły – opowiada John Shahidi, dyrektor generalny RockLive.

Na razie niewiele wiadomo na temat samej platformy. Odpowiednia aplikacja ma się pojawić w App Store jeszcze w tym tygodniu. Tym samym możemy wywnioskować, że nie będzie to stricte portal społecznościowy, w sensie strony w internecie. Shahidi także nie chciał zdradzić żadnych szczegółów.

Wiadomo natomiast, że Justin Bieber zainwestował w projekt 1,1 mln dolarów. Oprócz niego pieniądze przekazali też inwestor Shervin Pishevar czy też bokser Floyd Mayweather. Jednak zaangażowanie piosenkarza, uwielbianego głównie przez nastolatków, to nie tylko przypływ gotówki, ale przede wszystkim świetna akcja marketingowa. Justin Bieber najprawdopodobniej przyciągnie mnóstwo młodych użytkowników do nowej platformy. Każdy fan celebryty będzie chciał zobaczyć, w co takiego zainwestował jego idol. A skoro Bieber przeznaczył na projekt sporą sumkę, to pewnie sam będzie korzystał z Shots of Me.

Nie bez znaczenia będzie też potencjał społecznościowy Biebera. W końcu na Twitterze obserwuje go w tym momencie ponad 46,5 mln użytkowników (pod tym względem lepsza jest tylko Katy Perry), a na Facebooku jego fanpage ma ponad 57 mln fanów. Wystarczy jedna wzmianka o nowym projekcie i od razu usłyszy o nim mnóstwo osób. Podejrzewam, że taka reklama jest warta zdecydowanie więcej niż 1,1 mln dolarów.

I prawda jest taka, że możemy się śmiać z młodego celebryty, szydzić z jego piosenek, ale ma on mnóstwo fanów, zarabia kupę pieniędzy, a jego wartość marketingowa jest nieoceniona. Podejrzewam, że gdyby napisał na swoich portalach społecznościowych o Spider’s Web, to ruch skoczyłby nam do niebotycznych wręcz wartości i pewnie długo by się na takim poziomie utrzymał. Fani Biebera czytaliby nad nie dlatego, że interesuje ich tematyka nowych technologii, ale dlatego, że tym interesuje się ich idol.

Dołącz do dyskusji

Advertisement