Na co pozwala technologia Vuforia w mobilnych grach? To koniecznie trzeba zobaczyć

Na co pozwala technologia Vuforia w mobilnych grach? To koniecznie trzeba zobaczyć

Na co pozwala technologia Vuforia w mobilnych grach? To koniecznie trzeba zobaczyć

Zdecydowanie największe wrażenie podczas otwierającego doroczną konferencję Uplinq keynote zrobił na mnie pokaz możliwości technologii poszerzonej rzeczywistości Vuforia, którą z powodzeniem od kilku lat rozwija Qualcomm.

Nie chodzi nawet o to, że Vuforia pozwala na łączenie elementów realnych, jak na przykład fizyczne obiekty stojące na stole i wykorzystywanie ich w grze, lecz o to, że te elementy stają się integralną częścią wewnętrznej infrastruktury gry. To oznacza, że wirtualna reprezentacja realnego kubka do kawy staje się w wirtualnej rzeczywistości obiektem, który charakteryzuje się normalnymi cechami obiektu. Wirtualne postaci muszą go na przykład obchodzić (a nie przecinać), a pozostałe obiekty są obrazowane w odpowiedniej proporcji do zaimportowanego z reala obiektu.

Trochę to zagmatwane, wiem. Najlepiej więc będzie po prostu to obejrzeć. Tylko ostrzegam – uważajcie na swoje szczęki, bo będą Wam spadać na podłogę.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement