Zabawne reklamy Windows 8. Pomyłka Microsoftu czy strzał w 10?

News/Technologie 09.05.2013
Zabawne reklamy Windows 8. Pomyłka Microsoftu czy strzał w 10?

Zabawne reklamy Windows 8. Pomyłka Microsoftu czy strzał w 10?

Microsoft nie uchodzi za firmę mającą najzabawniejsze i celne spoty reklamowe. Teraz to jednak może się zmienić. Po zabawnej kampanii reklamowej dotyczącej hejterów Internet Explorera 10, przyszedł czas na podobne spoty Windowsa 8. Mimo że według oficjalnej wersji wydarzeń reklamy te ujawniono przez pomyłkę, naprawdę warto je obejrzeć.

Jak widać, firma z Redmond postanowiła przestać być drętwą korporacją i pokazać się od luźniejszej strony. Poniższe spoty na pewno zostały przygotowane przez Microsoft, ale raczej nie zobaczymy ich w telewizji. Mają one przejść po sieciach społecznościowych jak wirus dzięki przesyłającym je sobie użytkownikom. I wiecie co? Patrząc na swoją tablicę na Facebooku widzę, że spoty rozprzestrzeniają się po sieci w sposób błyskawiczny i są pozytywnie odbierane przez użytkowników.

Co prawda według rzecznika firmy Microsoft publikacja reklam Windows 8 na oficjalnym kanale firmy to pomyłka jednego z pracowników, ale moim zdaniem to dość naciągana teoria, która została stworzona na wypadek odmiennej reakcji internautów. Szczerze żałuję, że spoty takie nie lecą w telewizji, bo wolałbym choć przez chwilę uśmiechnąć się przed dużym ekranem, niż ciągle słuchać oklepanego hitu w wykonaniu Lenki.

Celowo nie opisaliśmy tu reklam, bo… je trzeba po prostu zobaczyć. Powiemy tylko, że przyświecają im hasła „Piękny i Szybki”, „Pracuj i graj” oraz „Potęga dotyku”. Jestem pewien, że oglądając jego co najmniej się szeroko uśmiechniecie. Albo też będziecie śmiać się wniebogłosy, tak jak ja. Szczególnie rozbawiła mnie druga reklama, z pianistami ; )



Dołącz do dyskusji

Advertisement