Wojewódzki, Stuhr, Różczka i Dygant gwiazdami nowych reklam Play

18.01.2013
Wojewódzki, Stuhr, Różczka i Dygant gwiazdami nowych reklam Play

Wojewódzki, Stuhr, Różczka i Dygant gwiazdami nowych reklam Play

Niewiele firm robi konferencje częściej niż kilka razy w miesiącu. Play chyba przebił absolutnie wszystkich i zorganizował aż dwa spotkania w ciągu godziny. Pierwsze z nich dotyczyło nowych ofert abonamentowych. Druga konferencja mówiła o nowej kampanii reklamowej tej sieci. Jej główną twarzą jest ponownie Kuba Wojewódzki.

Spotkanie zaczęło się od wspomnienia o tym, że Kuba przeniósł się do Play półtora roku temu. To nic dziwnego, było to oczekiwane od głównej twarzy sieci komórkowej. Kuba do współpracy w Play zaprosił kilka innych osób, które on i kierownictwo Play uważają za godne uwagi. Pierwsza z nich to Agnieszka Dygant, aktorka znana głównie z roli w serialu “Niania” telewizji TVN.

Agnieszka Dygant przekonywała, że zamierzała się przenieść do Play nie od dziś. W tej sieci spodobały się jej głównie niskie ceny, ale nie mogła przejść do nowej sieci z powodu nieważnego dowodu osobistego. Teraz dzięki wzięciu udziału w kampanii Play może przejść do Play bez ważnego dokumentu. Ta historia prawdopodobnie nie jest prawdziwa, ale jako że została opowiedziana w zabawny sposób, spodobała się uczestnikom konferencji. Kuba Wojewódzki zdążył też pochwalić się nowym iPhonem 5 otrzymanym od swojej sieci.

Trzecią osobą reklamującą Play jest Maciej Stuhr, znany chyba każdemu aktor telewizyjny, teatralny, konferansjer i satyryk . Podczas rozmowy nawiązał on do filmu “Pokłosie”, w którym grał główną rolę. Przyznał, że był to ciężki film, naraził go na wiele niepochlebnych opinii i teraz chce wziąć udział w luźniejszej, reklamowej produkcji i że kampania Play mu w tym pomoże.

Ostatnią osobą, która pojawi się w spotach reklamowych jest Magdalena Różczka. Niestety nie mogła pojawić się na konferencji. Z wyboru tej osoby jestem osobiście bardzo zadowolony, gdyż to moja ulubiona polska aktorka. Świetnie zagrała w wielu filmach i serialach, zwłaszcza w trzech sezonach “Oficera” oraz “Usta-Usta”, genialnie zrealizowanej adaptacji brytyjskiego serialu Cold Feet. Cenię sobie szczerość wszystkich obecnych aktorów, którzy nie bali się przyznać, że wzięli udział w reklamie także dla pieniędzy. Grunt to szczerość, przecież każdy musi zarabiać i nie powinien się tego w żaden sposób wstydzić.

Wyżej znalazły się najnowszy spoty reklamowe, na razie są dostępne tylko te z Kubą Wojewódzkim i Magdaleną Różczką. Jako że o gustach się głośno nie rozmawia, ich ocenę pozostawiam Wam. Wypowiedzcie się na ich temat w komentarzach. Ja też to zrobię, ale później.  Tym razem wolę wmieszać się w tłum.

Osobiście nie wiem, czy w przypadku sieci komórkowych warto angażować drogie gwiazdy telewizyjne. Szczerze mówiąc uważam, że pieniądze te da się zainwestować lepiej. Jednak to nie ja jestem specem od marketingu i bardzo możliwe, że wizerunek znanych osób pozytywnie zadziała na klientów innych sieci, którzy chcą zmienić operatora. Warto zwrócić też uwagę na to, że to nie jest koniec tej kampanii reklamowej. Play zapowiedział, że skoro 7 na 10 Polaków przenoszących numer wybiera czwartego operatora, w spotach pojawią się jeszcze trzy inne gwiazdy. Kuba Wojewódzki zdradził, że kolejną osobą reklamującą Play będzie prawdopodobnie Czesław Mozil, w niektórych kręgach znany też jako Sztefan Wons.

Dołącz do dyskusji

*/ ?>
Advertisement