REKLAMA

Koniec ze zmianą hasła przez telefon w usługach Apple?

09.08.2012 13.39
Koniec ze zmianą hasła przez telefon w usługach Apple?
REKLAMA
REKLAMA

Jak podało Wired, Apple wstrzymało na 24 godziny możliwość zmiany hasła usług korzystających z Apple ID przez telefon. Przedstawiciel firmy z Cupertino potwierdził to oświadczeniem na The Next Web, że obecna sytuacja jest chwilowa. Apple także zadbało o bezpieczeństwo w inny, prozaiczny sposób – prosi, aby użytkownicy jak najszybciej zresetowali swoje hasło.

Pełna treść ogłoszenia:

„We’ve temporarily suspended the ability to reset AppleID passwords over the phone. We’re asking customers who need to reset their password to continue to use our online iForgot system (iforgot.apple.com).”

Agencja Bloomberg podała wczoraj, że Apple na miejsce obecnej możliwości resetowania hasła przez telefon wprowadzi lepsze i bardziej bezpieczne rozwiązanie. Cała ta sytuacja wynika z ataku przeprowadzonego na konto byłego dziennikarza Gizmodo – Mata Honana. Haker po prostu zresetował hasło przez telefon i zdalnie wyczyścił wszystkie iUrządzenia Mata z danych.
Apple wydało oświadczenie w związku z tą sytuacją:

“Apple takes customer privacy seriously and requires multiple forms of verification before resetting an Apple ID password. In this particular case, the customer’s data was compromised by a person who had acquired personal information about the customer. In addition, we found that our own internal policies were not followed completely. We are reviewing all of our processes for resetting account passwords to ensure our customers’ data is protected.”

Biedny Mat, oby jego przypadek nauczył nas bardziej dbać o nasze dane.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA