REKLAMA

Zewnętrzni eksperci rozwiążą problem spamu kont w Dropboxie

19.07.2012 10.28
Zewnętrzni eksperci rozwiążą problem spamu kont w Dropboxie
REKLAMA
REKLAMA

Oto słowa przedstawiciela usługi Dropbox w związku ze spamem kont pocztowych powiązanych z usługą: „We continue to investigate and our security team is working hard on this. We’ve also brought in a team of outside experts to make sure we leave no stone unturned. While we haven’t had any reports of unauthorized activity on Dropbox accounts, we’ve taken a number of precautionary steps and continue to work around the clock to make sure your information is safe. We’ll continue to provide updates.”. Oznacza to, że działanie popularnej aplikacji do przechowywania danych w chmurze zostanie gruntownie przebadane nie tylko przez zespół Dropboxa, ale też zewnętrznych ekspertów. Ma zostać zbadana podejrzana aktywność kont i zostały poczynione kroki, aby ta groźna sytuacja się nie powtórzyła.

Co najciekawsze, tylko użytkownicy z Europy skarżą się na ten problem (szczególnie z Niemiec i Wielkiej Brytanii). No cóż, nie pierwszy raz Dropbox ma problem. Rok temu konta użytkowników zostały „odbezpieczone” i narażone na ataki i wycieki danych. Z racji że przechowywanie danych w chmurze wiąże się z ryzykiem powierzania naszych danych obcej nam firmie, Dropbox musi być bardzo ostrożny w swoim działaniu.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA