InPost partnerem strategicznym najbardziej nietypowego sklepu internetowego

23.07.2012
InPost partnerem strategicznym najbardziej nietypowego sklepu internetowego

InPost partnerem strategicznym najbardziej nietypowego sklepu internetowego

Paczkomaty to fenomen firmy, która z agencji reklamowej przekształciła się w międzynarodowego kolosa… No może, jeszcze nie kolosa, ale przynajmniej w przypadku InPost mówienie o globalnej ekspansji nie jest niczym przesadzonym. Spółka, która rzuciła wyzwanie Poczcie Polskiej zaczęła powoli zdobywać rynki arabskie i południowoamerykańskie. Spółka, która naprawdę ma się czym chwalić, bo przecież jaka inna firma, której działalność jest silnie związana z internetem, czyni tak odważne kroki w kierunku zdobywania kolejnych rynków?

Co ciekawe, mimo tego, że InPost to firma o międzynarodowym zasięgu, to wciąż nie zapomina o tym, by tworzyć i współtworzyć ciekawe inicjatywy na rynku polskim. Kolejną z nich jest ta o wdzięcznej nazwie PaczkoZagadka.pl. Inicjatywa, która ma na zawsze i całkowicie usunąć problem z wybieraniem prezentów dla najbliższych. Projekt co prawda powstaje tylko przy współpracy z Paczkomatami InPost, ale sam udział firmy w takim przedsięwzięciu pokazuje jak dużo zostało jeszcze do zrobienia na rynku polskim.

Czym jest PaczkoZagadka? To po prostu sklep internetowy, w którym użytkownicy wybierają jedną z trzech dostępnych paczek (za 47, 97 lub 147 zł), a obsługa sklepu starannie wybiera jej zawartość i natychmiast wysyła we wskazane miejsce. Wybór prezentu dla siebie czy swoich bliskich może być przyjemnością, ale najczęściej wymaga poświęcenia czasu, a tego jest coraz mniej. PaczkoZagadka rozwiązuje problem związany z wybieraniem prezentów, a otrzymana paczka jest niespodzianką dla obu stron. Jak wskazuje nazwa, sklep nie ujawnia zawartości nadawanych przesyłek. Po przekroczeniu 250 sprzedanych paczek pojawi się jednak lista produktów wysłanych w przeszłości, tak żeby zachęcić jak największą liczbę kupujących.

To ostatnie jest możliwe dzięki strategicznej współpracy z Paczkomatami InPost, dzięki której klienci mają duży komfort podczas wybierania miejsca i czasu odbioru (brak konieczności czekania na kuriera), ponad 400 Paczkomatów do wyboru w całej Polsce i – co najważniejsze – w ogóle nie muszą płacić za dostarczenie przesyłek do wybranych Paczkomatów InPost.

Sklep PaczkoZagadka wystartował 12 lipca, a już udało mu się zrealizować 84 “tajemnicze” zamówienia. Sukces? Jak na krótki czas działania i aurę tajemniczości, na pewno tak. Oby tak dalej. PaczkoZagadka to przykład tego, że w polskiej branży zakupów online jest miejsce na ciekawe i oryginalne pomysły.

Dołącz do dyskusji