Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo

24.04.2012
Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo

Wiedzę o e-commerce rozdajemy zawodowo

Autorem tekstu jest Joanna Bucior z Akademii Empathy. Tekst ma charakter komercyjny.

Od logistyki, poprzez finanse i marketing aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje E-commerce w Praktyce 2012,  organizowane w 7 polskich miastach, dostaną pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Znamy już pełną agendę spotkań!

Cały cykl rozpoczyna się 14 maja we Wrocławiu i dzień po dniu zagości w kolejnych miastach w tym – Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie, a po weekendowym odpoczynku – w Krakowie i Katowicach. Zgodnie z nazwą ma być przede wszystkim praktycznie. To dlatego od Małopolski, aż po Pomorze wśród prelegentów pojawią się osoby, za którymi stoi doświadczenie i konkretne marki.

Liderzy branży

Ważnym aspektem tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez Akademię Empathy będzie kwestia marketingu. Na pytanie o to, jak skutecznie inwestować w reklamę on-line,  odpowie Katarzyna Piosik, Marketing Manager iStore.pl. Apetyt na wiedzę dotyczącą promocji w sieci z pewnością nasyci też specjalista Freshmail i jego rady dotyczące e-mail marketingu oraz ekspert Semahead, który będzie przekonywał do pokochania agencji SEM. Nowatorską formę rozwoju biznesu zaproponuje gościom Tomasz Gutkowski z Empathy, rozbierając na czynniki pierwsze inteligentne systemy rekomendacji. Prelegenci w barwach ORBITVU zaprezentują równie innowacyjne możliwości fotografii 360 stopni. Z kolei Anna Rak z Trusted Shops będzie tłumaczyć, że zaufanie nie może być w e-biznesie tylko dekoracją. Na koncepcji zaufania opiera się też innowacyjny serwis Dontpay, którego twórca Marcin Walocha, będzie przekonywał zgromadzonych do współpracy w ramach branży. Na scenie roadshow pojawią się też Magdalena Frączkiewicz  i Rafał Magiera z firmy Internel, analizując wyzwania związane z rozwojem e-biznesu oraz trzej eksperci Trusted Shops, by rozwiać wątpliwości związane z nową dyrektywą unijną dotyczącą e-handlu. Wszelkie dylematy finansowe pomogą wyjaśnić z kolei obecni podczas wszystkich konferencji specjaliści Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Im się udało na e-rynku

E-commerce w Praktyce to także spotkania w każdym z miast z lokalnymi przedstawicielami branży e-commerce. Podczas konferencji, będzie można usłyszeć m.in. case study firmy CentrumOLIWY.com. Wydarzenie jest bezpłatne, wystarczy zarejestrować się na stronie www.akademiaempathy.pl. Zapraszamy!

Zobacz agendy dla poszczególnych miast!

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_wroclaw.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_poznan.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_szczecin.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_gdansk.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_warszawa.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_krakow.pdf

http://www.akademiaempathy.pl/wp-content/uploads/2012/04/agenda_katowice.pdf

AKADEMIA EMPATHY

To marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych.

Ten cel realizujemy m.in. poprzez organizacje spotkań, warsztatów i publikacje przybliżające tematykę tworzenia aplikacji internetowych i ich praktycznego wykorzystania. Podejmujemy takie tematy jak technologie tworzenia aplikacji internetowych, zarządzanie projektami IT, czy analiza biznesowa i to na trzech płaszczyznach – dla biznesu, branży internetowej oraz studentów.

Dołącz do dyskusji

Advertisement