Ted Williams, były bezdomny z pięknym głosem, na Walentynki na Twitterze
Kraft Macaroni & Cheese uruchomi w przyszłym tygodniu bardzo ciekawą kampanię w serwisie mikroblogowym Twitter.
Zapewne wszyscy pamiętają historię Teda Williamsa, bezdomnego z niezwykłym radiowym głosem, który stojąc przy skrzyżowaniu jednego z amerykańskich miast umilał przejeżdżającym czas opowieściami. Ted znalazł pracę i obecnie współpracuje z Kraftem. 14 lutego będzie można go posłuchać na Twitterze.
Każdy, kto otaguje tweeta #VoiceOfLove ma szansę usłyszeć odpowiedź ze swoją wiadomością odczytywaną przez Teda w formie wideo. Ted nagra w sumie 100 filmików między 12 a 14 lutego. Wygrani dostaną powiadomienie o nagraniu z konta @kraftmacncheese.
Dodatkowo Kraft postanowił wesprzeć kampanię Walentynkową charytatywnie. Każdy tweet otagowany #VoiceOfLove skutkuje przekazaniem 100 opakowań produktu Macaroni & Cheese organizacji wspierającej bezdomnych (Feeding America). Firma planuje przekazać do 100 tysięcy sztuk dania.