REKLAMA

Microsoft: "Dwie to za dużo" - ta kampania to strzał w stopę?

04.11.2011 12.12
Microsoft: „Dwie to za dużo” – ta kampania to strzał w stopę?
REKLAMA
REKLAMA

Microsoft przygotował nową kampanię reklamową, tym razem dotyczącą Internet Explorera. „Dwie to za dużo” to jej podstawowe hasło,co ma pewnie zachęcać do pozostania przy wyłącznie IE 9. Aż chce się zamieścić oficjalną informację prasową:

Czasem dwie to za dużo…. Jeśli korzystasz z Windows 7, pozostań przy Internet Explorer 9.

Dziewiątka w parze z Siódemką

Dzięki funkcji „zakotwiczenie stron”, dostępnej w Internet Explorer 9, można przypiąć do paska zadań systemu Windows 7 dowolną stronę. Przypięta strona integruje się z Windows 7 i działa jak zainstalowana na komputerze aplikacja. Dzięki temu użytkownik otrzymuje szybki i stały dostęp do ulubionych stron, poczty internetowej czy serwisów społecznościowych, bez konieczności otwierania nowego okna i wpisywania adresu www.

Zachęcamy do pobrania przeglądarki ze strony www.twojanowa.pl

Kampania wpisuje się w coraz mocniejszy trend odciągania użytkowników od Windowsa XP i Internet Explorera 6, ale dziwnie to wygląda w Polsce, gdzie prawie połowa użytkowników wciąż korzysta z XP a „Siódemka”, choć coraz popularniejsza, jeszcze nie zbliżyła się do XP zbytnio (według StatCountera). Internet Explorer za to znaczy w Polsce coraz mniej- z 17% udziału w rynku plasuje się daleko za Firefoksem i niżej od Chrome’a. Nic dziwnego, że Microsoft próbuje jakoś odmienić ten trend, ale chyba to nie est dobra droga. Zwłaszcza, że IE 9 nie jest kompatybilny z Windowsem XP, więc żeby spopularyzować go trzeba też nakłonić użytkowników do przejścia na Windows 7, a to dla większości oznacza kupno nowego komputera…

Łatwo nie będzie.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA