Battlefield 3 z rekordem sprzedaży w Polsce
Ciekawa informacja płynie od polskiego oddziału Electronic Arts – w trakcie niespełna pierwszych siedmiu dni sprzedaży gry naszego Klienta – firmy Electronic Arts – Battlefield 3 znalazł w Polsce 53 tys. nabywców. Wynik ten, lepszy o 22% od uzyskanego w ubiegłym roku przez konkurencyjne Call of Duty Black Ops (wg. danych podanych przez dystrybutora), ustanawia nowy rekord dla całego gatunku wojennych gier akcji i czyni nową produkcję studia DICE jedną z najlepiej sprzedających się produkcji w historii rodzimej branży gier.
Wynik finansowy uzyskany „na otwarcie” (ok. 7.180.000 PLN), jest lepszy od rezultatu osiągniętego w naszym kraju przez filmy „Bitwa Warszawska 1920” (4.747.972 PLN) oraz „Kac Vegas w Bangkoku” (2.995.800 PLN) i porównywalny z takimi hitami, jak „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach” (7.122.793 PLN), czy „Harry Potter i Insygnia Śmierci” (7.754.589) po pierwszych trzech dniach wyświetlania.
Spot reklamowy nowego hity sprzedaży gier również robi wrażenie: