REKLAMA

Najlepsi w polskim Facebooku w sierpniu 2011 r. według SocialBakers

08.09.2011 19.30
Najlepsi w polskim Facebooku w sierpniu 2011 r. według SocialBakers
REKLAMA
REKLAMA

SocialBakers, wiodący dostawca narzędzi analitycznych dla działalności marketingowych na Facebooku, wydał właśnie mini raport na temat najbardziej skutecznych stron fanpage’y poszczególnych marek w polskojęzycznym Facebooku w sierpniu 2011 r. Mamy kilka ciekawych wyników.

Okazuje się, że fanpage’em o najwyższej liczbie fanów jest fanpage przedstawiający bohaterów serii reklam Telekomunikacji Polskiej – Serce i Rozum (452 898 fanów), który wyprzedza Allegro (443 789) oraz Reserved (421 321).

Najbardziej aktywnym fanpagem we wrześniu w Polsce była strona fanów Orange Polska, który zanotował 1030 wpisów. Na drugim miejscu – i tu chyba mocne zaskoczenie zważywszy na marginalny udział w sondażach politycznych – ma Ruch Poparcia Palikota z 855 wpisami. Ciekawy fanpage Kocham Rower był trzeci (666).

Nie jestem pewien odnośnie trzeciego rankingu SocialBakers, który przedstawia fanpage o najwyższym współczynniku zaangażowania fanów. Według SocialBakers, numerem jeden jest tu fanpage małego znanego Browaru Czarnków, który ma nieco ponad 8,5 tys. fanów i współczynnik zaangażowania na poziomie 1,06%. Nie wiem jaką metodologię badań przyjął renomowany serwis SocialBakers, ale polski Cheese Cat niedawno prezentował dane na temat aktywnych fanów blogów i serwisów technologicznych w Polsce i.. na przykład Spider’s Web miał 14,4% aktywnych fanów przy nieco ponad 4 tys. wszystkich (aktualnie ponad 4,5 tys.). To wprawdzie nie dokładnie to samo, co prezentuje SocialBakers, ale mimo to fakt, że tylko jeden polski fanpage ma ‚engagement rate’ na poziomie ponad 1% wydaje się dziwny.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA