Duży sukces – polskie startupy zaprezentują się na TechCrunch Disrupt!

07.09.2011
Duży sukces – polskie startupy zaprezentują się na TechCrunch Disrupt!

Duży sukces – polskie startupy zaprezentują się na TechCrunch Disrupt!

Spory sukces polskiego światka start-upów – po raz pierwszy w historii polskie start-upy będą miały szansę zaprezentować się na największym na świecie wydarzeniu branży internetowej – TechCrunch Disrupt, które w dniach 12 – 14 września odbędą się w San Francisco. Cztery polskie projekty, w tym jeden opisywany przez nas BookLikes – serwis dedykowany na rynek anglojęzyczny zaprezentują się w Startups Alley. Polskich przedsiębiorców jeszcze tam nie było.

To wydarzenie o sporej wadze dla polskich start-upów. Kto wie, może dla któregoś z czterech podmiotów – obok BookLikes, do San Francisco lecą również: FusionSheep, Legimi oraz SaveUp – możliwość prezentacji przed opiniotwórczą i jednocześnie najbardziej surową publiką złożoną z globalnych inwestorów będzie przyczynkiem do wielkiej, międzynarodowej kariery.

Co z pewnością jest niezwykle budujące, to fakt, że udział poznańskich start-upów (wszystkie cztery wyżej wymienione projekty są z Poznania) jest możliwy dzięki wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, który współfinansuje udział polskich przedsiębiorców w ramach projektu kluczowego „Kompleksowa promocja gospodarki i inwestycji w Wielkopolsce”, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Priorytet I Konkurencyjność przedsiębiorstw Działanie 1.5 Promocja regionalnej gospodarki.

Miło, że instytucje administracji publicznej angażują się w takie projekty:

To kolejny dowód na to, że w Wielkopolsce panuje dobry klimat dla przedsiębiorczości i innowacyjnych przedsięwzięć

– mówi Dawid Piaskowski ze spółki BookLikes.

Jednym z projektów, które wiele sobie obiecują po prezentacji na TechCrunch Disrupt jest opisywany przez nas wcześniej BookLikes. Co u nich słychać?

Przez ostatnie 3 miesiące dużo pracowaliśmy nad BookLikes. Tak jak zaplanowaliśmy, rozwijaliśmy serwis razem z użytkownikami. Dostaliśmy od mich dużo informacji zwrotnych związanych z kierunkami rozwoju serwisu. Od przyszłego tygodnia stopniowo wprowadzamy “BookLikes 2.0. – mocno przebudowaną nową wersję. Po jej wprowadzeniu rozpoczniemy ekspansję na inne rynki.

– mówi szefowa marketingu w BookLikes, Joanna Grzelak, dodając:

Obecnie mamy kilkanaście tysiecy aktywnych użytkowników, głównie z USA. Biorąc pod uwagę, że wystartowaliśmy w bardzo wczesnej fazie Beta oraz w okresie wakacyjnym, to jest to niezły sukces.

Wszystkim polskim start-upom, które jadą do San Francisco gratulujemy i trzymamy kciuki!

Dołącz do dyskusji

Advertisement