Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

22.08.2011
Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

Czego możemy się spodziewać po profilach firmowych na Google+

John H. Bell, szef online’owego ramienia renomowanej i globalnej agencji PR – Ogilvy, przygotował świetną prezentację oczekiwań w stosunku do profili firmowych na Google+, które początkowo miały zadebiutować pod koniec lipca, a do tej pory ich nie ma. Oczekiwania w stosunku do tego, co Google ma zaoferować firmom są spore. John H. Bell zgrabnie spisał je w 6 podstawowych punktów.

1. Świeże podejście do obsługi i zaangażowania klienta
2. Segmentacja i organizacja fanów/konsumentów/promotorów marki
3. Umożliwienie działań sprzedażowych B2B
4. Stworzenie i promocja ‘brandowanych’ Sparks
5. Ulepszenie wyników wyszukiwania zapytań dotyczących marek na stronach Google+
6. Użycie jako platformy wspólnej pracy dla różnych zespołów

Każdy z powyższych punktów Bell doprecyzowuje, warto więc poczytać co mądry człowiek ma do powiedzenia.

Dołącz do dyskusji

Advertisement