Reklama i inne działania promocyjne na Spider’s Web

03.11.2010
Reklama i inne działania promocyjne na Spider’s Web

Reklama i inne działania promocyjne na Spider’s Web

Po kilku miesiącach działalności Spider’s Web zdecydowaliśmy się w końcu na przedstawienie pełnej oferty reklamowej naszego serwisu. Nasza oferta podzielona jest na dwie części: jedna związana z tradycyjną formą reklam internetowych, druga związana z niestandardowymi formami zgodnymi z profilem serwisu Spider’s Web. Wszystkich zainteresowanych konkretnymi wycenami akcji reklamowo-promocyjnych na Spider’s Web serdecznie zapraszamy do kontaktu e-mailowego.

Poniższa oferta działań reklamowo-promocyjnych jest ofertą właścicieli samego serwisu Spider’s Web. Ponadto, osoby zainteresowane reklamą na Spider’s Web, mogą wybrać usługi serwisu reklamowego AdTaily. Zapewniamy naszym reklamodawcom pomoc w doborze najbardziej skutecznych działań reklamowych. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo ograniczania liczby działań reklamowych w jednym czasie.

Reklama tradycyjna

reklama “tickerowa” tekstowa z linkiem prowadzącym pod wskazane miejsce w sieci

reklama w Mini Blogu na stronie głównej oraz kolejnych stronach (200 x 140 p): grafika oraz tekst. Reklama w Mini Blogu będzie podlegać normalnej rotacji wśród pozostałych wpisów (20 sekund) przy założeniu, że wyświetlać się będzie jako pierwsza. Reklama w Mini Blogu będzie oznaczona słowem “REKLAMA”

reklama banerowa pod Mini Blogiem na stronie głównej oraz kolejnych stronach (200 x 325 p)

reklama banerowa pod ostatnim wpisem na stronie głównej oraz kolejnych stronach (665 x 70 p)

Sponsoring bloga

Minimalna długość trwania sponsoringu: tydzień. Maksymalna długość trwania sponsoringu: miesiąc

– Sponsor bloga dostaje reklamę na wyłączność na czas trwania sponsoringu. To oznacza, ze na czas trwania sponsoringu na Spider’s Web pojawiają się tylko aktywności promocyjne sponsora, wyłącznie z oferty sponsorskiej. Wszelkie inne formy reklam znikają ze Spider’s Web na czas trwania sponsoringu

– Sponsor bloga dostaje belkę sponsorską na samej górze sidebaru (225 x 45 p) na czas trwania sponsoringu

– Sponsor bloga dostaje informację reklamową pod każdym wpisem podczas trwania sponsoringu w postaci logotypu 50 x 50 pikseli oraz do 140 znaków tekstu. Informacja ta będzie stałym elementem wpisów nawet po zakończeniu trwania sponsoringu

– Sponsor bloga ma prawo do jednego wpisu w głównym grzbiecie Spider’s Web na temat sponsora. Tytuł takiego wpisu zaczynać się będzie od słów “WPIS SPONSOROWANY”

– Podczas trwania sponsoringu serwis Spider’s Web zaoferuje pełen kanał RSS, z pełnymi treściami wpisów. Sponsor będzie oznaczony w kanale wpisu w postaci logotypu 50 x 50 pikseli oraz do 140 znaków tekstu.

Reklama niestandardowa

– Wpis sponsorowany: wpis autorski Spider’s Web na uzgodniony wcześniej temat z autorami serwisu. Wpis sponsorowany musi być zgodny z szeroko rozumianą tematyką bloga, jaką jest: technologia. Serwis Spider’ Web zachowuje prawo do pełnego obiektywizmu wpisu sponsorowanego.Tytuł takiego wpisu zaczynać się będzie od słów “WPIS SPONSOROWANY”

Recenzja produktu, serwisu lub usługi: serwis Spider’s Web oferuje także odpłatne recenzje produktów, serwisów internetowych lub usług. Serwis Spider’s Web zachowuje prawo do pełnego obiektywizmu recenzji. Tytuł takiego wpisu zaczynać się będzie od słów “RECENZJA PŁATNA”

przygotowanie tekstów: raportów, podsumowań statystycznych i analitycznych na podstawie przesłanych danych do publikacji na Spider’s Web lub innym miejscu wskazanym przez zleceniodawcę

– konkursy: serwis Spider’s Web oferuje organizację konkursów dla Czytelników serwisu. Elementem konkursu jest przedstawienie produktu lub usługi, która stanowi podstawę konkursu

– sondy i ankiety: serwis Spider’s Web oferuje organizację sond oraz ankiet wśród Czytelników serwisu. Każda tego rodzaju sonda lub ankieta będzie oznaczona jako “SONDA/ANKIETA ZLECONA”

Pomysły reklamodawców

Serwis Spider’s Web otwarty jest również na inne formy reklamowe proponowane przez reklamodawców, przy założeniu, że nie będą to formy reklamy ukrytej lub takiej, która mogłaby powodować niezrozumienie promocyjnego i odpłatnego charakteru przekazu przez Czytelników.

Statystyki

W październiku 2010 statystyki serwisu Spider’s Web wyglądały następująco:

– ok. 42 000 użytkowników

– ok. 205 000 odsłon

– ok. 80 000 odwiedzin

– średni czas przebywania w witrynie: 2:35 minuty

– 60% odwiedzających serwis użytkowników korzysta z systemu operacyjnego Windows; 30% – Mac OS X, 5% – Linux oraz 3% – iOS na iPadzie

Współpraca z innymi serwisami

Serwis Spider’s Web zapewnia znacznie szersze dotarcie dzięki współpracy z wiodącymi mediami piszącymi o technologii w Polsce:

– Spider’s Web współpracuje z Gazeta.pl Technologie, gdzie każdego tygodnia pojawia się autorski tekst jednego z autorów Spider’s Web we wpisie sygnowanym marką Spider’s Web. Dodatkowo Gazeta.pl Technologie na bieżąco każdego tygodnia linkuje innym wpisem do serwisu Spider’s Web.

– Spider’s Web współpracuje z serwisem Webhosting, który w całości syndykuje wpisy autorów Spider’s Web.

– Spider’s Web współpracuje również z serwisem Komputerswiat.pl, który syndykuje wybrane wpisy autorów Spider’s Web.

Media społecznościowe

Serwis Spider’s Web ma ok 1500 fanów na Facebooku (stan na koniec października 2010 r.). Serwis Facebook jest głównym źródłem przekierowań do Spider’s Web, generując prawie 30% wszystkich odwiedzin.

Konta autorów serwisu na Twitterze, gdzie promowane są wpisy na Spider’s Web obserwuje łącznie ponad 1100 osób:

@przemekspider

@kciukiem

@b_milewski

Konta autorów serwisu na Blipie, gdzie również promowane są wpisy na Spider’s Web obserwuje łącznie ponad 330 osób

^spidersweb

^przemekspider

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami tutaj.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Dołącz do dyskusji

Advertisement