Najbardziej wygadany perkusista świata, założyciel zespołu Metallica, w końcu przyjął zaproszenie i stał się prezenterem radiowym. Jednak nie w byle jakiej stacji. Jego autorski „It’s Electric” będzie nadawany co niedzielę, wyłącznie na Apple Music na Beats 1.

Lars Ulrich to serce Metalliki, jednego z najlepiej sprzedających się zespołów w historii muzyki rozrywkowej. I może choć – jak każde serce – czasami bije nierówno, to bez jego kompozycji, zmysłu muzycznego i osobowości Metallica nigdy nie odniosłaby swojego sukcesu. To celebryta najdroższego sortu. Takiego, który nie zabiega o uwagę na ściankach, to o jego uwagę się zabiega.

I choć Ulrich nie jest osobą, która szczególnie brzydzi się pieniędzmi, to dotarcie do lidera jednej z najlepiej zarabiających i najbardziej rozpoznawalnych grup muzycznych na świecie do najłatwiejszych nie należy. Gościnnie występował jako DJ w kilku stacjach radiowych, jednak to Apple’owi w końcu udało się go przygarnąć na stałe. Od długiego czasu otwarcie wyrażana sympatia w stronę tej firmy ze strony perkusisty na pewno pomogła.

Lars Ulrich – It’s Electric to cotygodniowa audycja radiowa nadawana wyłącznie na Beats 1, kanale radiowym będącym częścią Apple Music.

Pierwszy odcinek już 7 maja o 18:00. Kolejne o tej samej porze co tydzień. Audycje mają nie mieć scenariusza i być cenzurowane. Ulrich to niesamowita gaduła, umie prowadzić absurdalnie długie a zarazem całkiem interesujące wielominutowe monologi, więc do roli radiowca wydaje się być skrojony na miarę.

A co będzie prowadził? Audycja, jak nietrudno było się domyślić, będzie o muzyce która inspirowała i inspiruje muzyka. Można więc się spodziewać zarówno dużo starego rocka i metalu, jak i nowoczesnej muzyki. Ulrich ma dość szerokie horyzonty muzyczne, więc można spodziewać się też muzyki „nie gitarowej”. A także wielu interesujących gości, Lars ma wielu interesujących kumpli w muzycznej branży.

Jestem przekonany, że „It’s Electric” zdecydowanie będzie wart naszego czasu. A już na pewno mojego. Apple Music i Beats 1 zyskały właśnie bardzo duży atut. Chociażby w dziesiątkach milionów fanów Metalliki, którzy od teraz co niedzielę będą chcieli posłuchać jednego ze swoich idoli.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (3)

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...