1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Brak ocen)
Loading...
0 0 ratings.

Święta to czas znienawidzonych przeze mnie Last Christmas oraz reklam z choinkami i Mikołajem. Ale raz na jakiś czas pojawia się światełko w tunelu, tak jak w przypadku krótkometrażowego filmu, który Wes Anderson nakręcił dla sieci H&M.

Short nosi tytuł „Come Together”, a główną rolę gra w nim Adrien Brody. Brody wciela się w konduktora pociągu, który ze względu na srogie warunki pogodowe został opóźniony o ponad 11 godzin (ciekawe czy reżyser zbierał inspiracje dla tego filmu jeżdżąc polskimi kolejami).

Całość utrzymana jest w charakterystycznym, nieco bajkowym, stylu z jakiego słynie twórca „Grand Budapest Hotel”.

Tym samym H&M dołącza do grona firm, które stawiają na niestandardowe przekazy reklamowe i dzięki bogu. Problem z większością działań marketingowych polega na tym, że ludzie za nimi stojący nie wierzą zanadto w ludzką inteligencję, do tego dochodzi brak wyobraźni i kurczowe trzymanie się wytartych schematów. Oby jak najwięcej tego typu projektów.