One Direction i Bieber przesuwali premiery płyt dla tego krążka. Album „25” Adele wylądował w Spotify i TIDAL-u!

Muzyka 24.06.2016
One Direction i Bieber przesuwali premiery płyt dla tego krążka. Album „25” Adele wylądował w Spotify i TIDAL-u!

Płyta „25” to najlepiej sprzedający się krążek muzyczny całego 2015 roku. Artystka Adele powróciła w wielkim stylu, zebrała wysokie oceny krytyków, zdobyła serca fanów, a także przywróciła wiarę w rynek fizycznie sprzedawanych płyt z muzyką.

Album „25” to jeden z tych krążków, których naprawdę brakowało w bibliotece platform oferujących strumieniowaną muzykę. Spotify, TIDAL, WiMP, Google Music, Apple Music – żadna z usług nie posiadała rozchwytywanej płyty, będącej na szczytach list sprzedaży w ponad 30 krajach.

Zdaniem wielu specjalistów od rynku muzycznego, Adele ze swoim „25” przywróciła wiarę w rynek fizycznych nośników z muzyką. Sprzedając ponad 20 milionów płyt, brytyjska wokalistka ustanowiła rekord całego 2015 roku. To z myślą o „25” tacy giganci tego rynku jak Justin Bieber oraz One Direction przesuwali premiery własnych albumów. Adele nie brała jeńców.

Teraz, po ponad 7 miesiącach od rynkowej premiery, „25” od Adele nareszcie trafiło do platform strumieniujących muzykę.

adele-54th-annual-grammy-awards-01Długo oczekiwany (i wyszukiwany) album przesłuchacie między innymi w Spotify oraz TIDAL-u – chyba najbardziej popularnych platformach muzycznych używanych przez polskich odbiorców.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych albumów Adele, „25” wskazuje na wiek, w jakim artystka pisała materiał na płytę. Krążek promuje utwór Hello, do którego teledysk wyreżyserował Xavier Dolan, znany i ceniony kanadyjski twórca młodego pokolenia.

P.S. Skyfall i tak nic nie przebije.

Teksty, które musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji (1)

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...