Organizatorzy Warsaw Games Week stawiają na youtuberów. Podczas imprezy odbędzie się LifeTube Video Fest

News/Gry 13.09.2017
Organizatorzy Warsaw Games Week stawiają na youtuberów. Podczas imprezy odbędzie się LifeTube Video Fest

Warsaw Games Week to jedna z najważniejszych imprez poświęconych grom wideo w Polsce. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie największą z dotychczasowych, ale organizatorzy już główkują, jak otworzyć się na szerszą publiczność oraz najmłodszych odbiorców. Odpowiedź jest prosta – youtuberzy.

Podczas trwania Warsaw Games Week 2017 odbędzie się LifeTube Video Fest – wydarzenie, które można opisać jako spęd internetowych osobistości. Nie tylko ze świata gier wideo, ale również z obszarów mody, kulinariów czy kosmetyków. Fani youtuberów będą mogli postarać się o autograf oraz zdjęcie z sieciowym idolem. Oczywiście nie za darmo. Aby pojawić się na LifeTube Video Fest, trzeba kupić bilet T-Mobile Warsaw Games Week 2017.

Organizatorzy WGW chwalą się, że udało mi się nawiązać wyjątkowe partnerstwo.

Dzięki niemu jeden bilet upoważnia do wejścia zarówno na T-Mobile Warsaw Games Week 2017, jak również LifeTube Video Fest 2017. Co interesujące, LifeTube Video Fest nie posiada aktualnej witryny internetowej. Napotkałem jedynie stronę WWW z zeszłego roku, gdy impreza miała samodzielny charakter, a jej patronem było konkurencyjny względem T-Mobile operator – Orange. Ciekawe, dlaczego drogi LifeTube’a oraz Orange się rozeszły. Operator i sieć partnerska zorganizowali trzy edycje własnego wydarzenia. Z każdą kolejną gości kupujących bilety jedynie przybywało. Być może miała na to wpływ zmiana właścicieli LifeTube’a.

Aktywny jest za to profil LifeTube Video Fest na Facebooku. Ten wznowił swoje działanie dopiero wczoraj, po kilkumiesięcznym okresie snu letniego. Chociaż nie podano, które dokładnie osobistości pojawią się podczas imprezy, miłośnicy polskich kanałów powinni być raczej spokojni. LifeTube to najpopularniejsza w Polsce partnerska sieć YouTube, która została założona przez Barbarę Sołtysińską oraz Radosława Kotarskiego. Twórcami współpracującymi z LifeTube’em są takie tuzy polskiego Internetu jak AdBuster, Abstrachuje TV, Izak, 20m2 czy Niekryty Krytyk.

Wspólny bilet na T-Mobile Warsaw Games Week 2017 oraz LifeTube Video Fest 2017 kosztuje 40 zł.

Źródło: warsawgamesweek.pl

Mowa o wejściówce ważnej przez jeden dzień. Gdyby pojedynczy gość chciał odwiedzić Warsaw Games Week 2017 również w pozostałe dni trwania imprezy, musiałby wtedy wydać 120 zł, wykupując trzy bilety na 13, 14 oraz 15 października. W cenę każdego biletu został wliczony wstęp na LifeTube Video Fest 2017. Nieco tańsze są specjalne pakiety rodzinne, których dokładny opis oraz warunki wykorzystania znajdują się na oficjalnej witrynie organizatora.

Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2017 można już kupować w internetowej przedsprzedaży. Tradycyjna dystrybucja okienkowa na miejscu imprezy również będzie możliwa. Trzeba jednak pamiętać, że wtedy każdy gość (bądź jego opiekun) zapłaci o 5 zł więcej w przeliczeniu na jednego odwiedzającego WGW.

Dołącz do dyskusji

Advertisement