Ruszyły zapisy na… Monument Valley 2 w wersji na Androida

News/Gry 24.08.2017
Ruszyły zapisy na… Monument Valley 2 w wersji na Androida

Pierwsze Monument Valley to jedna z najlepszych gier na smartfony, w jakie dane mi było zagrać. Z kolei Monument Valley 2… wciąż jeszcze nie kupiłem. Być może wersja na Androida zmieni ten stan rzeczy.

Monument Valley 2 było jedną z nieoczekiwanych atrakcji tegorocznej konferencji Apple. W czasie trwania Worldwide Developers Conference 2017 nie tylko dowiedzieliśmy się o istnieniu kontynuacji świetnej gry logicznej, ale mogliśmy także od razu pobrać ją z iTunes App Store. Ambitny projekt był skutecznie trzymany w tajemnicy przez wiele miesięcy, debiutując na iOS w czerwcu 2017 roku.

Chociaż Monument Valley 2 w wersji na Androida wydawało się kwestią czasu, Ustwo Games nabrało wody w usta na długie tygodnie.

Producenci dotykowej gry logicznej dopiero teraz dają znać, że pamiętają o istnieniu najpopularniejszego mobilnego systemu operacyjnego na świecie. Chociaż wciąż nie znamy daty premiery Monument Valley 2 w Google Play, wszyscy zainteresowani tym tytułem mogą już dokonać rejestracji w oczekiwaniu na debiut aplikacji. Co daje taka czynność? Szczerze mówiąc, niewiele.

Dokonując rejestracji w Google Play, zgłaszamy chęć zostania powiadomionym, gdy aplikacja będzie dostępna na platformie cyfrowej dystrybucji. Systemowe powiadomienie Sklepu Play pojawi się na belce Androida, a użytkownik smartfonu będzie mógł od razu kupić i pobrać Monument Valley 2. Podobny system stosowało również Apple, reklamując w ten sposób nadchodzące Super Mario Run od Nintendo.

Ile będzie kosztować Monument Valley 2 na Androida? Tego wciąż nie wiadomo. Nie znamy rownież dokładniej daty premiery dla polskiego sklepu. Podano jedynie minimalne wymagania, jakie musi spełnić urządzenie z systemem Google. Gra potrzebuje do działania Androida w wersji 4.4 KitKat lub nowszej. KitKat został wydany pod koniec 2013 roku, a współcześnie korzysta z niego aż 16 proc. wszystkich posiadaczy Androida.

Advertisement

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement