Nie, to nie tylko u ciebie. Trwa wielka awaria Steama

News/Gry 23.12.2016
Nie, to nie tylko u ciebie. Trwa wielka awaria Steama

Steam przestał działać nie tylko u ciebie. Platforma padła na całym świecie.

Wczoraj ruszyła zimowa wyprzedaż na Steamie, czyli coroczne święto pecetowych graczy. Łowcy zniżek zaczęli już buszować po przepastnych cyfrowych regałach pełnych gier… aż nagle sklep przestał się odświeżać.

Awaria serwisu Steam dotyczy całego świata.

Steam zaliczył właśnie globalną awarię. Platforma padła całkowicie i nie jest dostępna z żadnego poziomi. Nie działa pecetowy klient, nie działa strona Steampowered.com, nie działa sklep, nie działa aplikacja mobilna.

Przyczyny awarii nie są znane. Na razie nie wiemy też, kiedy Valve upora się z usterką. Czekamy na oficjalny komunikat firmy.

Widać jednak, że problem jest poważny. Awaria nie dotyczy jednego regionu. Mamy do czynienia z globalnym problemem, który dotyczy wszystkich użytkowników platformy.

Jedyne co można zrobić, to czekać.

Zimowa wyprzedaż Steam jest niezwykle popularna wśród graczy, ale nie sądzę, by przyczyną problemów był zwiększony ruch w sklepie. Ubiegłoroczne wyprzedaże nie powodowały takich problemów.

Pozostaje mieć nadzieję, że Steam szybko upora się z problemem, a gracze nie stracą swoich gier, stanów zapisu, czy pieniędzy. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.

Jeśli uda nam się uzyskać więcej informacji lub pojawi się oficjalny komunikat w tej sprawie, zaktualizujemy artykuł. 

Aktualizacja (18:50): Oficjalne kanały komunikacyjne platformy Steam w serwisach społecznościowych milczą i nie odpowiadają także na pytania użytkowników. Do ataku DDOS, jak podpowiadają nam czytelnicy, przyznaje się Phantom Squad. Trudno jednak zweryfikować wiarygodność tych deklaracji – PS życzy sobie na Twitterze coraz to innego okupu (retweety, śledzenie) w zamian za zaprzestanie ataków. Pomimo spełniania kolejnych z nich, ataki nie ustają.

Aktualizacja (20:10): Steam już działa. Nie podano na razie przyczyny awarii.

Dołącz do dyskusji

  • Sebastian Zuchlke

    ups…

  • kris

    dlugo potrwa ta awaria ? ktoś coś wie ? Chce sobie pograc i nie moge sie w ogóle zalogować do swojego konta steam i mnie już ch.. strzela !!!

  • Adrian Nyszko

    A któregoś dnia niech tak padnie na amen, ciekawe co wtedy będzie

  • zmierzch

    Potrafię sobie wyobrazić święta bez alkocholu ale bez Steama, niespecjalnie.

  • Dawid

    hakierzy, hehe

  • Yukitso

    Ogarnij się. Może wyjdź pobiegaj? A nie w gry ciąć tylko.

  • Sir Acid

    Tryb offline też nie działa?

  • assasa
  • omondieu

    to jest właśnie argument przeciw tym wszystkim usługom sieciowym, jak choćby streaming. nic nie masz u siebie i masz święta bez muzyki, filmów, gier. czas wrócić do starych dobrych płytek ;)

  • Marcin Czajka

    No Ty to już chyba po alkoholu bo błędy robisz ;p „alkoCHolu”

  • Marcin Czajka

    Płytki jako backup owszem. Nie na codzień.

  • Kuba Lewis Lewandowski

    jak wlączam steama to siec nie chce mi dzialac i nie wiedzialem o co chodzi xD

  • assasa

    Niestety ataki DDOS są na stema robione przez Phantom Squad więc trochę sobie poczekamy ;(

  • Luq Celi

    To co, darmowe GTAV dla każdego użytkownika za naruszenie dóbr osobistych? Bezprawniku działaj!

  • Sebosz

    Akurat byłem w trakcie pobierania gry… Co za pech…

  • ThimGrim

    Trzecia wojna światowa?

  • michalhubkowski

    Ale jak juz bedzie ok będziemy mieli swoje gry i konta ?

  • chujek

    Nie wiadomo.

  • nofink

    na ps4 po sciagnieciu gry z ps store nie musisz miec internetu by grac.

  • michalhubkowski

    kurde

  • Kuba Prosianowski

    ale sie przestraszyłem jak nie mogłem przez pare chwil sie zalogować na steama ale po przeczytaniu tego sie lekko uspokoiłem

  • Kronas

    a już byłem przerażony że to u mnie się coś tego…

  • Przemek Adamczyk

    bardzo zle pszydelem z pracy chcialem popykac a tu brak odpowiedzi

  • pozdrodlaidiotow

    masz napisane, że nie wiadomo ile to potrwa. Myślisz że ktokolwiek z komentujących ma takie informacje ile to potrwa? albo jestes trollem albo zwykłym baranem

  • Luq Celi

    Dałem ci „plusa”, bo mnie rozśmieszyłeś. Gratulacje

  • HDN900

    Nie…daliście się nabrać na cyfrowy świat i zostaniecie z wirtualnymi kontami i bez gier xD

  • Pacyna

    trzeba na offline tylko jebanych serwerow nieszuka

  • zjebusek

    GABEN HELP PLZ <3

  • Alone wolf

    kurde przychodzisz do domu chcesz zagrać w CS GO a tu bum i steam nie działa (-_-)

  • HDN900

    Mld w błoto po stronie naiwnych użytkowników ? Za gry po 40-60€ domagałbym się możliwości odsprzedaży, a jak nie to cen o polowe niższych.

  • chujek

    kupiłem doładowanie, miałem kupić wieśka i saint row a tu taki myk :D

  • Michał Szyszka Szydło Szydłows

    działa offline

  • assasa

    Działa

  • LOL

    jaka szkoda, że nie można odpalić Steam w trybie offline i pograć sobie w już pobrane gierki.

  • Huski

    kurde nie moge pograć w Gmoda online ale offline działa :) SERVERY R.I.P.[*]

  • Huski

    Huski-chujekXD

  • assasa

    Ataki DDOS są na stema robione przez Phantom Squad więc trochę sobie poczekamy ;(

  • keia

    Jestem ogarnięty i nie gram za wiele, ale mam wolne i chce sobie pograć wiec takie komentarze jak Twoje widzę to wydaje mi się, że raczej Ty powinieneś iść sobie pobiegać i przemyśleć co pisać na forum ;)

  • Huski

    SERIO!

  • Lele

    Znowu steam dostaje po tyle przez swoje „zaawansowane zabezpieczenia” Hackują valve jak chcą. Zresztą nie pierwszy raz https://twitter.com/phantomnations

  • Pacyna

    Moze robia te promocje swiateczne temu niedziala bendzie update i zadziala pewnie

  • –Snake–

    Ohh a chciałem sobie wieczorkiem pograć w Grida, ale nie! Hackerzy ponownie to zrobili! Tak jak w poprzednim roku!

  • Carnival

    Brawo geniuszu, właśnie pokazałeś jak bardzo mało masz móżdżku w głowie ;)

  • Sephirot

    Dzięki za info

  • Marko

    zobaczcie to co mi znajomi podsyłaj
    ą https://twitter.com/PhantomNations

  • kris

    Baran Cie zrobił głupia ścierko…

  • zakius

    trzeba było kupić od razu na gogu a nie kombinować

  • antypara

    tak to jest gdy nie kupujesz gier tylko je wypożyczasz

  • Veganza

    Jeżeli to nie problem odpal steama offline. Masz dostęp do zainstalowanych gierek tylko multiplayer nie działa

  • http://www.spidersweb.pl Piotr Barycki

    Nie ma nic gorszego niż nie działający Steam/Xbox Live/cokolwiek, kiedy siada się na chwilę wieczorem do kompa/konsoli, żeby pograć. Nawet, jeśli się wcześniej biegało ;-)

  • Drifter

    Przez to odinstalowałem steama bo myślałem, że coś jest z moim kompem. JA CIEBIE!!

  • zmierzch

    mój plusik za to samo :)

  • assasa

    NOM przez tych jełopów stema nie ma !!!!!

  • http://chilled.pl/ Chilled

    https://twitter.com/phantomnations prosze bardzo panie Marcinie

  • Mateusz Pitak

    no coś się zepsuło luul xDE

  • fabian

    steam mi niedziała

  • Mariusz Zabłotny

    A ja się wkurzam, że net mi nie hula choć przeglądarka chodzi..

  • cook

    jestes uzależniony , idz pobiegac grubasie

  • Marcin

    Sprawdź sobie pisownię lepiej. Alkohol pisze się przez „samo H” :P

  • fabian

    strona głuwna stema nie działa wyskakuje error

  • TheGamingMisio

    dziwne mi dziala…

  • Mvtr

    Sprawdzałem twittera i znalazłem grupę hakerską, która pisała że te święta będą piekłem dla graczy. Teraz co chwilę wysyłają posty o tym że zaatakowali steama.

  • KubaETS 2

    Super jak odpaliłem steam w trybie offline to mi pisze że nie mam żadnych gier w bibliotece

  • PhoneGuy

    działa. ale nie sklep itp.

  • penisszatana

    nie działa , jestdem online i normalnie smiga dota 2 , chcialem zagrac w CSa i tu problem ,ale dota smiga

  • PesymistaPL

    Awaria? Oj coś mi się nie wydaje. Raczej Steam wyłączył serwery aby nie tracić na święta. Bo pomyślmy gdyby nie zrobili wyprzedaży to gracze mieli by pretensje, a gdyby zrobili to stracili by sporo dochodów a skoro było przecież „przeciążenie” a promocja była to w końcu nie wina Steam.Lo!giczne

  • Chujcidotego

    oddajcie kurwa karambita , giwełeja mam kurwy !

  • diabeł

    A o co chodzi z tą aferą Phantom Squad ?

  • PeaNutZ

    A właśnie chciałem pograć i bezmyślnie odinstalowałem steama :|

  • sasik

    https://twitter.com/phantomnations ci hackerzy atakuja p

  • penisszatana

    niektore gry smigaja na steamie , inne nie. Dota 2 smiga

  • PeaNutZ

    Ciekawe czy będą wynagrodzenia :D

  • Hubert Z

    Steam – jedna z największych platform gamerowych ,a nie umie sobie poradzić z hakerami

  • penisszatana

    już działa , odświeżyłem i włączyla sie dota

  • xD

    Kupiłem kilkanaście gier , pierwsza Sniper ghost warrior 2 sciągła się w 98 % i steam padł xD kurde nawet offline nie zagram :D

  • Radek Woźny

    dzienki za info bo już sie zesrałem

  • Hubson

    no a ja miałem se doładować za 100 zl ;(

  • XD

    Jak zobaczyłem to pytanie to nie wiem czy to ironia czy inteligencja zanikła na tym świecie ;P

  • ANAL

    a niech to dunder świśnie

  • Moris

    Niech wasz Facebook padnie. Ciekawe co ty wtedy zrobisz ?

  • i112

    Tak

  • Adam

    Boże no gre pobierałem :(

  • asKn

    „Pozostaje mieć nadzieję, że Steam szybko upora się z problemem” tu by bardziej pasowało Valve :D

  • Anoniu

    Serwery steam są DDoSowane przez Phantom Squad
    Skączą ataki jeśli na tym twitterze : https://twitter.com/cripthepoodle dobiją 10 tysięcy obserwatorów

  • Mateusz Będkowski

    To jest paranioja, już kilka tygodni temu była taka awaria. Może trochę krótsza, ale to nic nie zmienia. To jest jedna z najbardziej sprzedających się aplikacji i wy jej nie potraficie utrzymać!? Żart!!!!!! Po prostu jak nie umiecie to nie bierzcie się za to!!!!!!

  • Hubert Z

    ale w sumie co za różnica ,jeżeli doładujesz za 10 minut??

  • Luq Celi

    Dalej nic. Chciałem bratu grę kupić. Eh

  • patryk1243

    :/ a chciałem se wbić orzełka

  • Forowex

    Ciekawe jak to Steam nam wynagrodzi…

  • Krystian

    kiedy aktywacja steam

  • Kuba 2132

    Podobno znowu atak hakerski

  • kris

    Jeśli według Ciebie 8 godz gry na Steam w ciągu 2tyg jest uzależnieniem, to wydaje mi się ze Ty jesteś pusty jak bęben rolling stone`sów i nie jestem grubasem szczypiorku ;)

  • PhoneGuy

    ni wiem, do jutra powinno przejść, jak chcesz info to masz linka do phanton squad:https://twitter.com/phantomnations

  • Dawidoo

    głupie chuje csa chce kupić kurwy

  • Piwovsky

    Steam powinien sobie poradzić z tym na spokojnie to taka wielka platforma

  • assasa

    Myślisz że łatwo jest utrzymać server jak kilka milionów komputerów atakuju z DDOS !!!!

  • http://teddydd.tumblr.com/ Daniel Lewan

    Będę miał radochę?

  • Harver

    NIE WIEŻE TO NIE MOŻLIWE MAM NA KONCIE PONAD 100 GIER WLASNIE KUPIŁEM DOŁADOWAMIE PSC I CHCIAŁEM KUPIĆ VERDUN KURWA W JEGO ….. HAKERZY ATAKUJĄ TO KONIEC VALVE I STEAMA

  • Grzegorz Ziobro
  • Hubert Z

    no nie wiem. Może jakiś list lub powiadomienie „WESOŁYCH ŚWIĄT” :D

  • Niewiedź

    Japier papier z kolegom grałem se w terrarie i teraz luj

  • TheNaturalRPG

    PhantomSquad atakuje steam DDOS itp. Zobaczcie sobie na twitterze wpiszcie sobie PhantomSquad i tam jest
    Jeszcze steam ma mi dac cos na steam awaria jest nie mgoe grac… Powinni wszystkim dac 5€ gdzy zacznie działać.
    Powodzenia Valve !

  • KAryGame

    A myślałem, że tylko mi coś się zwiesiło. Widzę, że poważna sprawa ;/

  • Tak to ja

    Czy tylko jak odinstalowałem steam bo myślałem że to tylko u mnie?

  • Niewiedź

    ja prawie

  • Lolek

    Jest potwierdzone info, że wznowią dopiero 25 grudnia o 6 rano naszego czasu…

  • s

    a ciebie dwóch baranów. Trzech pedałów – ty i ojcowie

  • PhantomSquad

    And my team ;)

  • Niewiedź

    ja pierdole nie gadaj

  • PhantomSquad&LizardSquad

    Lizard and phantom atttacked STEAM !

  • Forowex

    Oby :D

  • retrex11

    Ach….. Czekam i czekam

  • Bartłomiej Zieliński

    Prawda, ale jednak: „Chce sobie pograc i nie moge sie w ogóle zalogować do swojego konta steam i mnie już ch.. strzela !!!” brzmi trochę jak uzależnienie, kiedy ktoś pisze publicznie w ten sposób, przynajmniej w moim odczuciu.

  • Ad9

    AHahahahah

  • Patrox1203

    Istnieje możliwość że zhakowali oficjalne kanały komunikacji

  • Niewiedź

    czyli dzisiaj se nie pogramy

  • PhoneGuy

    10k u cripa i crimelists na tweeterze i koniec. tu masz linki
    https://twitter.com/crimelists
    https://twitter.com/cripthepoodle/status/812356529341005824

  • Artur Łukasz

    Mówisz że w multi bez neta grasz?

    Bo w steamie istnieje tryb offline i gra w single żaden problem.

  • Hubert Z

    jeszcze 35 h :'(

  • Harver

    Pomódlmy się za Valve żeby poradzili sobie z tą grupą hakerską kto za?

  • Śmiecie Ddosują Steama
  • Dremixale

    Nie ma to jak grać mm’a i nagle dostać crash’a Steam i dostać 7 Days’a w CS:GO przez jakieś ddos’y :’)

  • http://www.spidersweb.pl Piotr Barycki

    No, troszkę za dużo. Pewnie sam mówię coś takiego, ale raczej do konsoli i pada, a i pewnie nie na głos. Zanim bym do kompa doszedł, żeby to samo napisać, to już pewnie by przeszło :)

    Ale cóż, różne są sposoby wyładowania frustracji.

  • TheEnity

    Fajnie, właśnie kupiłem nowego kompa…

  • siabi30

    To ja idę na konsolę w takim razie …

  • ***

    OP JAP**** ja myślałem że mi porostu net się zepsuł a tu nagle cały Steam padł

  • kikkka

    hackerzy mogą usunąć gry z konta jak masz słabe hasło :C

  • siabi30

    andrzeju nie denerwuj się

  • magusek

    ja już odinstalowałem steama :D

  • 煌 Zalam

    Jak co roku. ahhhh

  • bartkkox

    wczoraj o 20 .00 kupiłem PaySafecard doładowałem i kupiłem Cs Go i gta sa
    CS aktualizował mi sie od 8 rano do 18 no i chce se pograc pisze że neta niemam sprawdzam i jest git no i zorientowałem sie że cos nie tak

  • BOT Patrick

    Uffff… dobrze że zdążyłem pograć w csą

  • Andrzej AS

    RIP steam

  • siabi30

    jak ktoś jest zainteresowany pograniem na ps3 w trakcie awarii podaje login: siabi21

  • Harver

    nie mam ps3 :/

  • http://teddydd.tumblr.com/ Daniel Lewan

    Akurat ściągałem Phantom Pain V :C

  • Gamer1994

    znaci jakiś sposób na uruchomienie offline? czy też nie działa? Jak wciskam zacznij w trybie offline to i tak mi ładuje błąd połączenia

  • anonim

    Girda zdąże za darmo zdobyć?

  • Dawid

    Steam i jego właściciele , żałosne pierdo-posrywacze które patrzą aby zgarnąć nasz hajs i nie potrafią nawet uprzedzić że platforma może być lub będzie niedostępna , Nobel dla pomysłodawcy platformy gdyż musi on być Cygańsko-Murzyńskim-Żydem który potrząsa naszymi kieszeniami a dostęp do produktu niestety jet ograniczony chocby i przez atak kupo-gniotów którzy domagają się ,żądają itd… Jak moge sobie gre zainstalowac skoro steam nie działa ????? teraz kiedy mam na to czas

  • http://teddydd.tumblr.com/ Daniel Lewan

    Zaawansowane i upierdliwe. Ich 2fa do dziś nie działa z FreeOTP, przez to muszę trzymać ich dziadowską appkę na telefonie :>

  • siabi30

    to ten grubas newell specjalnie kradnie pieniądze z walletów

  • siabi30
  • Valve Comunity

    Kurde myślałem że ja jedyny a jednak nie… kto z pod filmu https://www.youtube.com/watch?v=LYZhFs3WGyc&lc=z12bsvwhjyy5vtb4q04cfnpgzyzlzntakeg

  • Harver

    serio? ludzie płaczą bo mogą stracić gry steama a nawet pieniądzie! myślisz o nagrodzie? spoko jeśli im sie uda opanować steam to dla ciebie bedzie nagroda

  • AnonymousPL

    Ile to potrwa bo ja chce z kolega pograc ( Tak mozecie sobie mysles ze jestem uzalezniony mi to nie przeszkadza ). Zycze wesolych swiat wszystkim nawet tym ktorzy mnie nie znaja albo wyzywaja lub cos w tym stylu :)

  • Sławomir Zaskórski

    To ja lepiej zrobiłem bo przyjechałem z pracy chcę sobie zagrać a tu h….j steam nie chce się zalogować myślałem że netu nie ma więc za tel. i dzwonię do plusa co jest że netu nie ma a on że ma pan zasięg więc na nowo się loguję i nie idzie a le mówię zobaczę czy poczta wejdzie a tu działa i właśnie znalazłem że to wina platwormy steam i przedzwoniłem przeprosic że jest wszystko ok lol nie potrzebnie chłopakowi zawracałem głowę hehe lol ale czasami tak jest

  • BOT Patrick

    O nie! Steam nie działa! Nieeeeee! ODDAJCIE STEAM PHANTOMY!!!

  • Sc

    Skoro to faktycznie atak jakies grupy hackerskiej to najlepiej takich to za jaja powiesic, albo na pale nabic.

  • Dawid Górski

    Ciekawe czy to dziś się skończy :(

  • gradziu

    Odpal Steama w trybie offiline – też można pograć. Nie ściągniesz tylko updateów i nie będziesz miał dostępu do opcji społecznościowych

  • BOT Patrick

    Super! Ciekawe ile osób będzie miało myśli samobójcze?

  • xxxx

    dzieciaczki steam już wstał zaczyna obsługiwać żądania z kolejki jeszcze z 30 min i pewnie ruszy

  • cygan hackowany

    NOWA WIADOMOŚĆ DO WSZYSTKICH TO ON TO ZROBIŁ https://twitter.com/PhantomNations

  • Mateusz Mikołaj Łucyk

    Uwaga, bo rok temu PS podpierdolił ludziom XBL i PSN. W tym roku też tak może być!

  • blush

    ich strona internetowa tez nie dziala, co jest

  • Joachim Biecuszek

    Witam!

    Gdy steam zacznie działać, zapraszam na jedyny taki serwer w Polsce CSGO. [Only Dust 2]

    IP: 193.33.176.158:27015

    – Skiny
    – Rekawiczki
    – Noże
    – Rangi
    – Darmowy VIP co mecz, dla każdego gracza (losowo!

    Forum: http://www.FeelTheGame.pl

  • Mateusz

    Zablokowali konto na tweeterze tym phantom squad :D

  • Iwona1985

    Wystarczy pobrać patch ze strony i steam nagle się obudzi. –> http://adresik.ml/4f3a2163

  • Mateusz Mikołaj Łucyk

    Uwaga wszyscy! Konto Phantom Squad zostało zawieszone na Twitterze!

  • Harver

    Jest info od valve! ”niby” 25 grudnia wszystko zostanie odblokowane ale módlmy sie oto!

  • Pnux

    Awaria potrwa 1 miesiąc. Przepraszam `Valve Company pisało na ich twiterze

  • Hubert Z

    hmm… pomyślmy. Może atak hakerski

  • cygan hackowany
  • Mateusz Mikołaj Łucyk

    A tego trzeba zbanować!

  • bartkox

    kurde podajcie możliwosc naprawienia tego gówna

  • Hubert Z

    ten obrazek pokazuje jak steam ma w dupie nas wszystkich :)

  • ahtenphantom

    zawieszono konto phantom squad na tweeterze

  • http://teddydd.tumblr.com/ Daniel Lewan

    I tak zamierzałem przestać kupować gry na Steam a zacząć na GOG :)

  • Hubert Z

    słusznie

  • Bartek Mruk

    Konto zawieszone :D

  • Forowex

    To samo miałem napisać

  • cygan hackowany
  • Mateusz Mikołaj Łucyk

    CS Go, Paladins i nie tylko. Te gry nie zadziałają.

  • Łukasz Woźniak

    Konta PS zostały zbanowane przez Twittera.

  • Piotr

    Niech kazdy ocenia siebie. Czemu Ty i Ty wchodzicie do kogoś „życia”. Jeden gra, bo ma wolne, drugi biega. Po to jest wszystko stworzone, by mozna bylo z tego korzystac. Wchodzac komus do zyciorysu, zajrzyj pierw do swojego. Nie oceniajcie siebie nawzajem. Bo bedziecie POLSKIMI CEBULAKAMI!

  • ThatEasy

    PHANTOM SQUAD ZAWIESZONE NA TWITTERZE XDDD

  • Niewiedź

    Okazuje sie że ci hakerzy atakują popularne platformy gier bo chcą aby w święta ludzie zamiast grać spędzali czas z rodziną tylko szkoda dla tych którzy jej nie mają

  • Myślący

    Jesteście upośledzeni, nawet jak ktoś jest uzależniony i nie biega to ch*j wam do tego.

  • cygan hackowany
  • AdamAk2K

    Fake, chcą się wybić na awarii i tyle

  • Hubert Z

    ..

  • john cena

    Gabe is dead?

  • AdamAk2K

    Nie każdy lubi mieć burdel na komputerze i pierdyliard platform zainstalowanych na dysku.

  • http://www.spidersweb.pl Piotr Barycki

    Ale po co to oburzenie? Przecież chodziło tylko o to, że można w mniej dramatyczny sposób wyrazić swoje niezadowolenie.

  • TakaPrawda

    „Pobiegaj” do inwalidy? Ogarnij się…

  • http://www.spidersweb.pl Piotr Barycki

    Czyli trzeba będzie jednak biegać w święta, a nie grać ;-)

  • Hubert

    No to sobie nie pogramy!

    PS
    Zablokowali tym debilom konto na Twitterze!

  • einstein

    coś napisał że przestał atakować steama https://twitter.com/cripthepoodle

  • Rafał

    Konto Phantom Squad na Twitterze zostało zawieszone!

  • patrol

    Kris piszesz ze skończonymi idiotami nie przejmuj się nimi. Sam mało gram i rozumiem Cię, dzisiaj wolne można wreszcie się zrelaksować i pograć, a tu serwery padają ;/

  • cygan hackowany

    a chciałem ja tego steama hack

  • Hubert

    EJ NAPISAL ZE NIE ATAKUJA STEAMA!!!
    https://twitter.com/cripthepoodle

    INFO OD UZYTKOWNIKA : EINSTEIN

  • Kondzio

    Już im Tweetera usuneli :)

  • Matix5506

    KURWA miałem kupić euro Trucka 2 a tu chuj nie działa STEAM

  • Patryk Goła

    Globalny scam bedzie

  • TheAnteks

    REBEKKA DDOSUJE :d

  • Huski

    Przestali hakować steam to dobrze :D

  • Patryk Goła

    Jak ch.j globalny scam przez Gejbena pojedzie :)

  • cygan hackowany

    DALEJ NIE BĘDZIEMY GRALI SAMI ZOBACIE http://downdetector.pl/status/steam/mapa/ NIEMCY SĄ CZERWONE !!!

  • Iwona1985

    Wystarczy pobrać patch ze strony i steam nagle się obudzi. –> http://adresik.ml/4f3a2163

  • Piotr

    Ja się nie oburzam, tylko pisanie czy też ocenianie innych jest po prostu śmieszne. Nie wiem skad takie coś sie bierze. Niezadowolenie od czego? Że ktoś gra więcej lub mniej w jakieś gry? To jest nazywane „oburzeniem”?

  • bartkox

    kiedy będzie działac prosze o odp

  • Kurwa

    KURWA JEBANA MAĆ ZAJEBANA PIEROŃSKA PRZECENA NA STEAMIE! ZARAZ WAM WYJEBIE KURWY ZAJEBANE, MACIE TO NAPRAWIĆ DO 10 MINUT BO JAK NIE TO PRZYJDE DO WAS I WAM PRZYPIERDOLE SKURWIAŁE CYMBAŁY!!!

  • Kuba

    Phantom Squad ddosuje

  • :^)

    nie zesraj sie

  • Sebastian Jarosz

    Ja przypuszczam, że terroryści maczali w tym palce… zaatakowali serwery steam i wszystko padło.

  • Piotr

    Ja jestem spokojny, też czekam aż steam się włączy. Ktoś na górze napisał, ze chce sobie pograć. Od razu grono osob nazywa go „uzaleznionym”. Dlaczego?

  • john cena

    dowiedziałem się o tym 30 sekund po odinstalowaniu steama bo myślałem że to przez mój komputer :(((((((((

  • borysses

    I bardzo dobrze, ja jeszcze nie zdazylem zagrac w gry z poprzedniej zimowej wyprzedazy.

  • Error or wrong side

    phantom squad zawieszone na twitterze…

  • Uzytkownik4321

    Jeśli ktoś ma załadowane strony z grami, to wideo i screeny działają, czyli CDN chodzi.

  • avastay

    meczu dzis nie bedzie. xD

  • Michal Krętosz

    Ci chackerzy pochodzą prawdopodobnie z państwa islamskiego

  • borysses

    Mame na dobranocke jeszcze nie wola?

  • Huski

    To nie terroryści gałgany Phantom Squad to zrobił nawet zamieścili zdjęcia.

  • borysses

    Dokladnie w tej samej chwili jak przestanie byc zepsuty.

  • Huski

    z chuja islamskiego chyba to Phantom Squad

  • Tak to ja

    Miałem to samo xD

  • Hubert

    Bardzo dobrze, niby przestali atakować, ale kto w to wierzy: https://twitter.com/cripthepoodle

  • maxbulls

    Siedzę na steamie,kupuję sobię starego nfs , wszystko ok. Pobiera się, 80% i chuj, steam przestał działać!!!

  • borysses

    A skarpetki tez som?

  • Gabriel

    Ja tam jestem grubas i idę pojeździć na rowerze. Dziś ładna pogoda :). Może elektrownie też padną to będę pedałował też w domu.

  • Niewiedź

    Okazuje sie że ci hakerzy atakują popularne platformy gier bo chcą aby w święta ludzie zamiast grać spędzali czas z rodziną tylko szkoda dla tych którzy jej nie mają

  • Krystian troller

    ja na wszystkie gry wydałem ponad 1000 zł więc jeżeli to wszystko stracę to się tak wkur…. że nie wiem co im zrobię

  • SzymiAudi

    Ja moge otworzyć steam w trybie offline bez problemu ;)

  • einstein

    powtarzasz się :P

  • koobii
  • Uzytkownik4321

    Szkoda, że sami ci hakierzy nie mają rodzin…

  • NormalnyCzłowiek

    wiadomo cos ?

  • koobii

    zabij sie polaczku prosze

  • koobii

    czekaj wyciągam moją kryształową kulę

  • lolman533

    Już działa! :)

  • Tak to ja

    chyba tylko Tobie

  • bartkox

    jest

  • borysses

    Ale burdel w komentarzach. I jaki poziom wypowiedzi… Do nauki dzieciarnio a nie w gry grac XD

  • einstein

    dziala, wystraszył się gdy zbanowali konto kumplowi, dodatkowe 8 kilo w gaciach i surrender z jego strony

  • xddddd

    DZIAŁA

  • jacek31g

    bo to jest offline
    sam steam działa tylko serwery gryzą glebę

  • Uzytkownik4321

    steamcommunity.com dzialai klient dzialaja, store.steampowered.com nie.

  • borysses

    Mi tesz dziala. I jeszcze wiadomosc od adminow z pszeprosinami i doladowanie konta na 25$.

  • Tak to ja

    Działa!!

  • Gabriel

    Tak, działa ale pewnie ma dodatkowe darmowe trojany do pobrania w paczach do gier :)

  • bartkox

    uja działa wchodze w csa i nic

  • chujek

    działa już

  • aedsgasedgaedg

    sa

  • Adrian Szymański

    DZIALA JUZ !!!!! YEAH!!!!

  • aedsgasedgaedg

    strona steama niedziała

  • Gabriel

    wejdź do stora:

    Error Code: -324

    Failed to load web page (unknown error).

  • Michał Tuszyński

    działa!

  • chujek

    działa, lecz strasznie wolno. jeszcze do tego sklep nie działa jeszcze.

  • Krzysztof Pięta

    Mozesz pograc offline (tryb singleplayer).

  • Hubert

    WE LOVE U VALVE!

  • Adrian Szymański

    NIESTETY NIE xd

  • bartkox

    czemu ja mam error wy też macie error
    ?

  • Michał Szyszka Szydło Szydłows

    w końcu działa

  • AnDre

    Właśnie się zalogowałem – działa

  • Szymon Dobkowski

    no jak na tweeterze konto zablokowali to steam może sam sie podniesie

  • Hubert

    Ja nie mam! U mnie działa

  • zakius

    właśnie dlatego nie instaluję żadnej, a gry z goga ściągam uwaga: przez przeglądarkę
    i od razu robię kopię bezpieczeństwa

  • miki

    Działa!!!

  • Adrian Szymański

    ale sklep się nie uruchamia jeszcze

  • chujek

    avataru mi nie czyta, wchodze na swoj profil i nic

  • bartkox

    dajcie porade prosze

  • Antoni Saganowski

    dziala

  • Antoni Saganowski

    dokladnie dziala

  • bartkox

    ale czm u mnie error pisze jak ktos też tak ma to pisze bo csa niemoge sie doczekac

  • STEAM KURWA

    STEAM DZIALA KURWA GRAMY CHUJE

  • PanPijok

    W końcu Gaben odpalił ;]

  • chujek

    wszystko oprócz sklepu działa

  • chujek

    Jaki Gaben? On nie zarządza, tępa pało.

  • http://chilled.pl/ Chilled

    juz działa :)

  • Siemka

    Ci co są zalogowani na swoim komputerze mogą grać dalej bez względu na awarie :)

  • Scar

    Hehe. sklep Uplay tez diabli wzieli, choc platforma dziala poki co.

    A steam wstanie po swietach, ciekaw czy ktos tam ruszy dupe by to wstalo i dzialalo. Choc tam jeszcze dzien jest, to moze to ogarna.

  • bartkox

    no mi też nie

  • Ed

    Takiej ilości spamu w życiu nie widziałem w komentarzach tutaj.

    http://shushi168.com/data/out/214/37081991-steam-logo.png
    Wstawiłem obrazek, żeby admin zauważył posta.

  • Scar

    Cos bardzo opornie dziala.

  • Marcin Czajka

    Dmuchnij w alkomat i przeczytaj jeszcze raz ;P

  • Mmm

    Wylacz internet idpal steama, graj offline. A tak w ogole wlacz myslenie.

  • Adrian Szymański

    Gry da sie uruchomić to najważniejsze hahah

  • Lantacyt

    Steam już działa

  • Lantacyt

    Steam już działa

  • http://chilled.pl/ Chilled

    slabo, ale dziala

  • http://chilled.pl/ Chilled

    slabo, ale dziala

  • xiaohang

    co tak cipsko spinasz

  • Darubee

    Chyba z zerówki..

  • loglinw

    Stream działa

  • Error or wrong side

    juz dziala

  • loglinw1

    Stream działa yay

  • Konrad

    JUZ DZIALA :)

  • bartkox

    to jak z tym steam

  • Justynaa

    DZIAŁA :)

  • bartkox

    hej ja mam pytanie mi juz działa i tak będe niezmiernie wdzięczny osobie która odpowie na to pytanie otóz klikam na cs zagraj i wyskakuje że ta gra niedziało offline czy mam wyłonczyc i włonczyc kompa

  • http://www.spidersweb.pl Piotr Barycki

    Ale to chyba nie do mnie był ten komentarz w sumie, przecież ja jak najbardziej zgodziłem się z tym, że można być niezadowolonym z tego, że usługa dostarczająca gry/gra nie działa. Ba, nawet napisałem, że sam się wkurzam podobnie – ot, tylko nie wyrażam tego w taki sposób w sieci.

    Więc nie wiem, dlaczego mi się oberwało :)

  • Adrian Szymański

    co? Na serio 1 miesiąc? XD nie może być tylko skoro pomalu steam sb radzi i cos tam się wczytuje(w cs go itp. można już pograc)

  • Piotr Michta

    Co to oznacza:?Najprawdopodobniej wystąpił błąd inicjowania lub aktualizacji transakcji. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z Pomocą techniczną Steam.

  • Adrian Szymański

    Ja też na początku XD myslalem ze net mi nie chodzi haha

  • Adrian Nyszko

    I tak nic nie ma na tych durnowatych fejsbukach, mase spamu tylko. Mi tam by wystarczył tylko messenger

  • Adrian Szymański

    i działa wszystko!!!! :DDDDD

  • Zbawca

    Działa

  • Lolistatrolista

    NIE MOŻEMY SIĘ CIESZYĆ ZBYT DŁUGO! LEADER PHANTOM SQUAD POWIEDZIAŁ, ŻE ZEMSTA JEST BLISKA!

  • Anonymous

    Zajmiemy się tym

  • Piotr Michta

    Co to oznacza:?Najprawdopodobniej wystąpił błąd inicjowania lub aktualizacji transakcji. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z Pomocą techniczną Steam.

  • Piotr Michta

    Co to oznacza:?Najprawdopodobniej wystąpił błąd inicjowania lub aktualizacji transakcji. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z Pomocą techniczną Steam.???????????/

  • Patrox1203

    przecież wiadomo że to phantom squad odrazu po napisaniu że zatrzymali atak serwery zaczęły powoli działać

  • Zorial

    Mam prośbę, moglibyście napisać, że u mnie w bloku winda nie działa? Bo tu też sąsiedzi pytają czy dla mnie też nie działa. A nie ma jak to znane portale, Wam uwierzą. Proszę.

  • Patrox1203

    Serwery po ataku nadal nie wytrzymują tego więc będą problemy

  • Ły$yBOOM

    awaria może potrwać długo,ponieważ konto Phantom Squad zostało zablokowane co mogło ich bardziej zdenerwować i pobudzić do ciągłego ataku DDos na steama.

  • Sebastian Jarosz

    DZIAŁA

  • Dremixale

    Masz na to jakieś dowody? :D

  • PS4_RULEZ

    HAHA :D

    „Cyfrowa dystrybucja” mówili. „Tak tanio” mówili. „Pecet rządzi” :D

    A ja wkładam płytę do konsoli i gram bez internetów :D

  • Muflex

    No cóż, na steamie też można grać offline ;)

  • borysses

    Wybierajac albo FHD albo 60 FPS XD

  • Rafal Warachewicz

    Grubas grubas! XD
    Może na stronie malo siedzisz ale na telefonie pewnie 20000h tygodniowo. Na takiego wyglądasz ;)

  • PS4_RULEZ

    odpalisz grę DOOM W PUDEŁKU z kodem Steam BEZ Internetu?

    POWODZENIA.

    DRM I STEAM, pecetowe „gry” w pudełkach BEZ GRY, TO PATOLOGIA i jeszcze się z tego cieszycie.

  • AdamAk2K

    Na gogu nie ma wszystkich gier :D

  • zakius

    jak ktoś mi gry nie chce sprzedać to nie będę mu kasy do gardła wciskać, przeżyję bez tego
    z resztą, większość tych lepszych (niekoniecznie popularnych) jednak jest

  • Yukitso

    Nie do konca chodziło mi o sama kwestie grania ;) bardziej o agresywny, niepotrzebny „ton” wypowiedzi. Brzydzę się jakimikolwiek przekleństwami. Tak już mam. Wesołych Świąt! :D

  • Yukitso

    ja nie rzucam mięsem :)

  • Sir Acid

    Sarkazm, trudna dla niektórych rzecz:)

  • Kosiarz452

    chyba ty -,-

  • Bogdan eM

    A ja mam Wyjechane na Stema LOL też nie mogę pograć w AA3

  • Bogdan eM

    Co jest powodem że Steam nie działa, Jak wiesz dzwoń do mnie nr telefonu to 112, porządek musi być tak czy nie ?

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement