Warto skorzystać. T-Mobile daje teraz darmowy dostęp do Netfliksa

News 13.10.2016
Warto skorzystać. T-Mobile daje teraz darmowy dostęp do Netfliksa

Tak, T-Mobile sięgnął po całkiem niezły argument, dlaczego akurat z ich oferty mamy skorzystać. Sieć komórkowa już za dwa dni, bo 15 października tego roku, da swoim klientom, którzy korzystają z oferty Supernet darmowy dostęp do platformy Netflix. Korzystaniem z serwisu będzie można cieszyć się przez 4 miesiące.

Jako pierwsi z promocji sieci T-Mobile skorzystają klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3. Otrzymają bezpłatny dostęp do platformy Netflix. Seriale i filmy w serwisie będą mogli oni oglądać w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Z takiego samego bonusa skorzystają również aktualni klienci marki. Ci będą mogli zmienić ofertę bez wydłużania okresu umowy już ich obowiązującej.

Po czterech miesiącach każdy z użytkowników będzie mógł zdecydować, czy chce przedłużyć swoją subskrypcję w Netfliksie. Dodatkowo sieć T-Mobile od lutego przyszłego roku umożliwi rozliczanie się za platformę VOD wraz z rachunkiem za telefon.

Również od przyszłego roku na wszystkich smartfonach dystrybuowanych przez tę sieć komórkową aplikacja Netflix będzie preinstalowana.

Warto również dodać, że wszyscy posiadający ofertę Supernet (T1, T2, T3) mogą bezpłatnie otrzymać dwie dodatkowe karty SIM u operatora. Nie wiąże się to z żadnymi kosztami, a karty SIM służą do transmisji danych, co w przypadku Netfliksa ma znaczenie. Dzięki temu możemy korzystać z transmisji danych na kilku urządzeniach mobilnych i oglądać seriale Netfliksa na przykład na tablecie.

T-Mobile jako pierwszy operator komórkowy w Polsce podpisała umowę z platformą Netflix.

Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych.

 

Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C.

Trudno właściwie powiedzieć cokolwiek innego, niż to, że to bardzo dobry ruch, który pewnie przyciągnie nowych klientów do sieci. Netflix z każdym dniem coraz lepiej rozwija się w Polsce – już około 80 procent zasobów tej platformy jest przetłumaczona na język polski, a dodatkowo całkiem niedawno do serwisu trafiły też nowe polskie filmy i seriale, takie jak np. „Różyczka” czy „Generał Nil”.

Nie trzeba chyba przekonywać nikogo, że Netflix to jeden z wiodących serisów VOD, który odpowiedzialny jest za stworzenie świetnych produkcji. TUTAJ znaleźć możecie listę pozycji, które warto w Netfliksie zobaczyć (teraz już bez problemów w polskiej wersji językowej).

A to tylko część tytułów, bo kto nie słyszał o „House of Cards” czy „Orange Is the New Black”?

Advertisement

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement