T-Mobile Warsaw Games Week 2016 – znamy listę atrakcji i gier

News/Gry 13.09.2016
T-Mobile Warsaw Games Week 2016 – znamy listę atrakcji i gier

Już tej jesieni odbędzie się kolejna edycja Warsaw Games Week. Stolica naszego kraju po raz kolejny przyciągnie fanów gier wideo z całej Polski. Wiemy wreszcie, czego możemy się spodziewać po tej imprezie.

Zeszłoroczne Warsaw Games Week okazało się niemałym sukcesem. Organizatorzy kolejnej edycji już na początku spotkania pochwalili się, że rok temu przez hale EXPO XXI przewinęło się aż 19 tys. osób, które mogły skorzystać z 500 stanowisk do testowania gier. W tym roku ma być jeszcze lepiej.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13–16 października 2016 roku.

Miejscem imprezy ponownie będzie kompleks EXPO XXI, a sponsorem imprezy będzie T-Mobile – oficjalna nazwa tego wydarzenia to zresztą teraz T-Mobile Warsaw Games Week.

Operator sponsorując Warsaw Games Week “chce się angażować w projekty związane z nowymi technologiami i być blisko społeczności realizujących swoje pasje”.

Sieć obiecuje stacje do ładowania telefonów i punkty dostępu Wi-Fi dla uczestników imprezy. Oprócz tego partnerzy WGW 2016 to Cenega, Ubisoft, PlayStation i Microsoft.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Cenega obiecała przynajmniej 14 tytułów do sprawdzenia na miejscu.

Cenega może pokazać tyle gier – z których połowa to będą pokazy przedpremierowe – dzięki współpracy z 8 globalnymi wydawcami. Hala firmy będzie miała powierzchnię 1 tys. m. kw.

W ramach stoiska Cenegi będzie można skorzystać ze strefy junior, gdzie pojawią się atrakcje dla najmłodszych: stanowiska z Lego Przebudzenie Mocy i do analogowego budowania z klocków.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Warsaw Games Week to również impreza dla najmłodszych.

W strefie dla dzieci w ramach stoiska Cenegi będą też organizowane konkursy i pojawi się kącik fotografii. Odbędzie się też pokaz gry Lego Worlds – po raz pierwszy będzie można ją zobaczyć na żywo w Polsce.

Na starszych graczy czekają stanowiska z grą Tekken 7. Przedpremierowy pokaz na 10-ciu stanowiskach, pozwoli nie tylko zmierzyć się z innymi graczami, ale i obejrzeć, jak grają profesjonaliści w turnieju.

Oprócz tego Cenega pokaże graczom takie tytuły jak:

  • Warhammer 40,000: Dawn of War III;
  • Sniper Elite;
  • Civilization VI;
  • Final Fantasy XV;
  • Hitman (1 sezon);
  • Rise of the Tomb Raider w edycji na 20 lecie;
  • Dishonored 2;
  • Resident Evil VII (w wersji klasycznej i VR).

Z myślą o cosplayerach przez Good Loot i PlayStation Plus zorganizowany zostanie też konkurs na najlepsze przebranie, a na stanowiskach Media Markt, Saturn i Muve.pl będzie można kupić gadżety.

T-Mobile Warsaw Games Week 2016

Niemniej okazale ma wyglądać stoisko PlayStation.

Sony podczas T-Mobile Warsaw Games Week chce skupić się na premierze PlayStation VR. Firma zaprezentuje też możliwości nowej konsoli PlayStation 4 Pro. Na stoisku o powierzchni 1,2 tys. m. kw. pokazane zostaną też grywalne dema GT Sport i Horizon Zero Dawn.

Łącznie będzie aż 150 stanowisk do grania, a Sony przygotuje też strefę Free to Play oraz miejsce, gdzie będzie można zagrać w najnowsze Call of Duty: Infinite Warfare. Nie zabraknie też “strefy chilloutu”.

Oprócz tego pojawi się strefa PS Plus, gdzie odbędzie się finał e-sportowych mistrzostw w Uncharted 4 z nagrodami w kwocie 9 tys. zł. Będą też turnieje PES 17 i Call of Duty – tutaj rozegra się polski finał Call of Duty World League, gdzie pula nagród to 10 tys. dol.

t-mobile-warsaw-games-week-19

Sporo atrakcji przygotował też Ubisoft.

Obecni na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 będą mogli zagrać na ponad 100 stanowiskach w takie gry jak Watch_Dogs 2, Ghost Recon Wildlands, For Honor, Just Dance 2017, Steep i South Park: Fractured But Whole. W tym ostatnim przypadku będzie można skorzystać z gadżetu Nosulus Rift, czyli nakładki na twarz pozwalającej… poczuć zapach puszczanych bąków.

Pamiętam, że ze dwie dekady temu czytałem o generatorze zapachów w humorystycznej kolumnie CD-Action, a teraz stworzono z tego gotowy produkt. Co za czasy. Dla osób pragnących większej immersji w świat gier wideo, ale niekoniecznie zapachowej, przygotowano stanowiska z grami VR – Eagle Flight i Star Trek Bridge Crew.

t-mobile-warsaw-games-week-20

Swoje do powiedzenia ma też Microsoft.

Tutaj zapowiedź była skromniejsza, bo firma skupiła się na promowaniu swojej nowej konsoli – Xbox One S – i większą część prezentacji poświęcono przypomnieniu specyfikacji nowego sprzętu. Z gier przedpremierowo będzie można zagrać w Battlefield 1 i Dead Rising 4.

Dowiedzieliśmy się jednak, że pojawią się grywalne dema gier eksluzywnych na Xboksa. Microsoft ma dla siebie stoisko o powierzchni 1 tys. m. kw. Na strefę Free Play złoży się 200 stanowisk – konsole i PC – oraz 15 gier, w tym:

  • Gears of War 4
  • Forza Horizon 3
  • FIFA 17
  • Minecraft
  • Kinect

To nadal nie wszystko!

Podczas T-Mobile Warsaw Games Week 2016 będzie można sprawdzić 4 miesiące przed premierą Sniper Ghost Warrior 3, a w Polsce po raz pierwszy będzie prezentowana nowa misja.

Obecni na warszawskich targach będą też przedstawiciele CDP.pl promujący Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered oraz swój program wydawniczy Klabater

Nie zabraknie też innych wystawców i sklepów, strefy Gwinta oraz stoiska Lionbridge Game Services, gdzie pojawi się wystawa poświęcona historii gier wideo.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement