REKLAMA

Huawei chce, żebyś pracował mądrze, nie ciężko. I ma nawet gotowe rozwiązanie

Huawei MateBook, bardzo ciekawe urządzenie 2w1 oraz pierwszy komputer w ofercie Huawei, trafił właśnie na polski rynek. Równolegle wystartowała kampania „Work smart, not hard”, w której eksperci Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski będą dzielić się swoimi doświadczeniami, jak odnaleźć się w nowoczesnym biznesie.

09.09.2016 09.40
Huawei Matebook
REKLAMA
REKLAMA

Przed zaprezentowaniem Huawei MateBook przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez SW Reaserch. Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści.

Z badań wynika, że coraz więcej Polaków pracuje mobilnie.

Większość Polaków (57,3%) nadal pracuje stacjonarnie. Wyniki te zmieniają się jednak znacząco w przypadku przedstawicieli biznesu, takich jak właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści. Wśród przedstawicieli biznesu aż 48,8 proc. łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Kolejne 19,2 proc. pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32 proc. ankietowanych osób. Widać zatem, że im wyższe stanowisko i odpowiedzialność, tym częściej pracujemy poza biurem.

huawei-matebook-2 class="wp-image-515409"

Przedstawiciele biznesu do pracy używają obecnie laptopa (55,1 proc.), smartfona (40,1 proc.) lub tabletu (19,2 proc. badanych). Co prawda smartfona się raczej szybko nie pozbędziemy z naszej kieszeni, jednak urządzenia 2w1 mogą zastąpić przynajmniej komputer oraz tablet. Dodatkowo według wyżej przytoczonych badań kluczowe aspekty podczas pracy zdalnej to dla 45,5 proc. osób stały dostęp do internetu, dla 34 proc. ankietowanych szybka transmisja danych, zaś 31,4% ludzi zwraca szczególną uwagę wydajny akumulator.

Huawei MateBook ma odpowiadać na te wszystkie potrzeby.

Model ten został wyposażony w 12-calowy ekran dotykowy, a także energooszczędny procesor Intel Core M, którego wydajność powinna wystarczyć do codziennej pracy biurowej. Układ ten w połączeniu z akumulatorem o pojemności 33,7 Wh (4340 mAh) ma pozwolić na 10 godzin pracy biurowej, 29 godzin słuchania muzyki lub 9 godzin oglądania filmów. Poza tym Huawei MateBook jest wykonany z aluminium, waży zaledwie 640 g oraz ma czytnik linii papilarnych zapewniający bezpieczeństwo danych.

huawei-matebook-1 class="wp-image-515408"

Przy okazji wprowadzenia Huawei MateBook do Polski odbędzie się kampania “Work smart, not hard”, która ma pokazać, że warto pracować przede wszystkim mądrze, a nie ciężko. Jej ambasadorami są Jarosław Kuźniar oraz Michał Sadowski. Urządzenie 2w1 ma być narzędziem, które pozwoli pracować mądrzej i efektywnej, tym samym pozwalając na zaoszczędzenie czasu i przeznaczenie go na relaks. Na stronie huaweimate-worksmart.pl od 12 września będą dostępne prezentacje, wyniki badań, materiały wideo oraz inne materiały z udziałem ekspertów, inspirujące do nowoczesnego prowadzenia biznesu.

Huawei MateBook jest od dziś dostępny w sklepach Media Markt i Saturn w dwóch konfiguracjach:

  • Intel Core M3, 4 GB RAM, 128 GB w cenie 4399 PLN
  • Intel Core M5, 8 GB RAM, 256 GB w cenie 5799 PLN

We wrześniu pojawi się też w salonach sieci Play w konfiguracji Intel Core M3, 4 GB RAM, 128 GB. Do wszystkich urządzeń dołączone jest skórzane etui pełniące funkcję klawiatury oraz stacja dokująca. Niebawem Huawei MateBook powinien trafić na testy do Przemka Pająka, który sprawdzi, czy jest to sprzęt dla biznesmena i opowie wam o MateBooku nieco więcej niż ja.

REKLAMA

Czytaj również:

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA