A jednak – Samsung bierze to na klatę! Rusza wymiana Galaxy Note 7

News 05.09.2016
A jednak – Samsung bierze to na klatę! Rusza wymiana Galaxy Note 7

Okazuje się, że Samsung Galaxy Note 7 to pod wieloma względami wyjątkowy model. Chociażby pod tym, że jeśli już raz go kupiliśmy i przestał być nowy, to Samsung bardzo chętnie… wymieni go nam na zupełnie nową sztukę. A tak na poważnie – są szczegóły akcji serwisowej Note 7 w Polsce. 

O tym, że Samsung Galaxy Note 7, a dokładniej pewna jego seria, jest urządzeniem felernym, wiedzą już prawie wszyscy. Nie chodzi tu jednak o sporadyczne problemy z wydajnością (które zresztą mało komu przeszkadzają), a o akumulator, w konkretniej jego wybuchową naturę. Tak, w Note 7 w niektórych przypadkach podczas ładowania eksplodują akumulatory, co potwierdził oficjalnie Samsung i co przyznał w rozmowie z nami rzecznik polskiego oddziału Samsunga.

Akcja serwisowa i co dalej?

Potwierdzono również, że przeprowadzana jest globalna akcja serwisowa, która rusza również w Polsce. Użytkownicy Note’ów 7 będą mogli zgłosić się do wybranych, autoryzowanych punktów, gdzie ich telefony zostaną „zweryfikowane”.

Była jednak pewna drobna różnica w tym, jak akcja serwisowa przebiega w Polsce, a jak przebiega w innych krajach świata. W tym drugim przypadku wszystkie zgłoszone egzemplarze smartfonu Note 7 były po prostu wymieniane na nowe. W Polsce natomiast

Czyli posiadacze Note’ów 7 przychodzą i wymieniają je na zupełnie nowe?

 

Nie. Tak jak mówiłem przed momentem – te telefony przejdą gruntowną weryfikację. Jeśli wszystko będzie z nimi okey, to po prostu je zwrócimy klientom. Natomiast jeśli się okaże, że bateria pochodzi z felernej partii, to klientowi zostanie wymieniony smartfon.

 

Zaraz, zaraz, czyli jednak nie wymieniacie wszystkich telefonów na nowe? A jak jest na innych rynkach.

 

Nie wiem, ja mogę mówić tylko o tym, jak będzie to wyglądało na rynku polskim.

Teraz tej różnicy już nie ma:

W komunikacie prasowym również możemy zauważyć odpowiednią zmianę:

Klientów, którzy zakupili Note7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Wszystkie urządzenia zostaną wymienione na nowe. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Dla porównania, oryginalna treść komunikatu wygląda w tym miejscu następująco:

Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Czyli… zmiana na lepsze. Najwyraźniej pomijany jest już całkowicie wspomniany wcześniej proces „gruntownej weryfikacji”. Odpada także opcja „zwrócenia ze sprawdzoną baterią”.

Mam Note 7, co robić?

Najlepiej, jak sugeruje Samsung, wejść na stronę www.samsung.pl, sprawdzić, gdzie możemy reklamować nasz sprzęt i dla świętego spokoju udać się tam i wykonać całą procedurę. Ewentualnie można postępować tak, jak niektórzy użytkownicy Twittera:

A tak na poważnie – wymieńcie. Po prostu wymieńcie swojego dotychczasowego Note’a na nowy egzemplarz i cieszcie się jednym z najlepszych telefonów na rynku. Proste.

Zobacz teraz: Samsung Galaxy Note 7 – kapitalny smartfon, ale nie bez wad

Sprawdź również:

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

Advertisement