Był Office jako usługa i Windows jako usługa. Teraz… czas na Surface’a

News/Sprzęt 13.07.2016
Był Office jako usługa i Windows jako usługa. Teraz… czas na Surface’a

Najpierw, po cichu, uruchomiono program Surface Membership, który umożliwiał małym firmom kupowanie Surface Pro 4, Surface 3 i Surface Booka w zamian za miesięczną opłatę abonamentową. Teraz Surface staje się usługą dla firm.

Podczas konferencji Worldwide Partner Conference, Microsoft ogłosił nowy plan na zwiększanie popularności i tak już odnoszącego zdumiewający sukces Surface’a. Partnerzy firmy będą mogli sprzedawać urządzenia z tej linii nie jako produkt, ale jako usługę. Oferta nie jest jednak skierowana dla użytkownika końcowego, więc jest dla większości z nas bardziej interesująca z biznesowego niż praktycznego punktu widzenia.

W myśl rozszerzonego programu Surface Enterprise Initiative, partnerzy Microsoftu oferujący rozwiązania chmurowe do tej pory automatycznie stawali się autoryzowanymi dystrybutorami urządzeń Surface. Teraz będą też mogli oferować te hybrydy na podobnej zasadzie, co chociażby Office 365.

Kilkoro partnerów dołączyło też do grupy sojuszników Microsoftu i Surface’a, w której są już obecne firmy nawet tego rozmiaru, co Dell. Co prawda nazwy CDW, Insight, SHI, Zones i Booz raczej niewiele nam mówią, ale już IBM powinien zwrócić naszą uwagę. Zwłaszcza, że do tej pory to Apple starał się o bycie głównym partnerem tej firmy, chcąc wykorzystać znakomite i liczne relacje IBM-a z firmami na całym świecie.

Teraz klienci IBM-a będą mieli do wyboru kompletną ofertę zakupowo-utrzymaniowo-serwisową zarówno na iPada, jak i na Surface’a. Biorąc pod uwagę dotychczasowe preferencje zakupowe firm można się spodziewać, że oferta na urządzenia Apple’a zejdzie na dalszy plan.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement