Nowy sposób, żeby oszczędzić na zakupach. Do Polski wchodzi RetailMeNot

Artykuł/Zakupy 02.06.2016
Nowy sposób, żeby oszczędzić na zakupach. Do Polski wchodzi RetailMeNot

RetailMeNot to platforma z kuponami rabatowymi, promocjami cashback i zniżkami w internecie. Teraz wchodzi do Polski i chce stworzyć „społecznościową sieć smart shopperów”.

O RetailMeNot w skrócie:

  • Polska to kolejny rynek dla RetailMeNot po Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
  • Platforma współpracuje z 70 tys. sklepów i marek, m.in. Nike, Sarenza, T-Mobile i Asus.
  • W zeszłym roku odwiedzono strony RetailMeNot odwiedzono 718 mln razy, co zaowocowało sprzedażą o wartości blisko 5 mld dol.
  • W polskiej wersji znajdziemy kupony rabatowe, cashbacki, promocje, wyprzedaże i element społecznościowy.

 

retailmenot

O motywy wejścia do Polski pytam Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot:

Polski rynek e-commerce jest nadal młody, lecz rozwija się w imponującym tempie i ma ogromny potencjał. Dlatego daje nam znakomite perspektywy średnio- i długookresowe. Już w tej chwili procent mieszkańców kupujących online jest wyższy niż nawet w Niemczech. Pomimo tego, że wydatki online w przeliczeniu na osobę są w dalszym ciągu niższe niż w przypadku dojrzałych rynków, jak Wielka Brytania, Niemcy i Francja, to Polska należy do największych krajów Europy. Biorąc pod uwagę potencjał związany z rozwojem szerokopasmowego Internetu oraz rynku urządzeń mobilnych, spodziewamy się przyśpieszenia wzrostu polskiego rynku e-commerce w przyszłości – mówi w rozmowie ze Spider’s Web Giulio Montemagno.

Jednak na polskim rynku istnieją już platformy, które oferują klientom rabaty i cashbacki. Znajduje się wśród nich np. PlanetPlus, który współpracuje z AliExpress, Grouponem, Zelando czy RTVEuroAGD. Bardzo popularne są także strony z okazjami takie jak Pepper, czy MamOkazję, gdzie internauci sami dodają promocje i dyskutują na ich temat.

Czym RetailMeNot będzie chciało przebić konkurencję?

Negocjujemy oferty na zasadzie wyłączności. Każda z 1000 ofert na naszej witrynie została przetestowana, tak aby klienci wiedzieli, że mogą zaufać naszej propozycji. Zastosujemy marketing mix, który sprawdził się na rynkach międzynarodowych. Posłużymy się połączeniem rozwiązań takich jak CRM, SEM, SEO, PR i media społecznościowe. Ale najważniejsze dla nas jest zadowolenie naszych klientów – marketing szeptany zapewni nam lojalną i w naturalny sposób poszerzającą się bazę klientów – mówi Montemagno.

RetailMeNot postawi również na społeczność tzw. smart shopperów. Będą oni zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i promocjami w zamian za nagrody w czasie zakupów.

Tańsze zakupy?

Taka jest obietnica RetailMeNot. Po kilku dniach od startu widać, że ich ofercie udało się przebić z ciekawymi promocjami do świadomości polskich kupujących, którzy lubią wydawać jak najmniej na zakupach. Dla nich konkurencja na rynku cashbacków jest świetną wiadomością, bo oznacza wojnę na lepsze promocje.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement