Historia Roberta Lewandowskiego opowiada historię naszej firmy – mówi nam Wang Yanming z Huawei

Relacja/Sprzęt 11.11.2015
Historia Roberta Lewandowskiego opowiada historię naszej firmy – mówi nam Wang Yanming z Huawei

Podczas polskiej premiery Huawei Watch i prezentacji nowego ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, obecny był Wang Yanming, szef regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG. Wraz z kilkoma innymi dziennikarzami mieliśmy okazję spotkać go i zadań mu kilka pytań dotyczących marki Huawei, tańszej wersji zegarka Huawei Watch i nowego ambasadora.

Po pierwsze gratulacje ze względu na doskonałe osiągnięcia Huaweia. Jakie macie plany na przyszłość?

Naszym celem na najbliższą przyszłość jest znalezienie się w pierwszej trójce producentów smartfonów na wszystkich rynkach na których funkcjonujemy. Zamierzamy to osiągnąć ciężką pracą i kontynuacją produkcji pięknych urządzeń w rozsądnej cenie.

Ile lat potrzebujecie na zostanie największym producentem smartfonów na świecie?

Warto zauważyć, że już teraz osiągnęliśmy bardzo wiele. Jesteśmy trzecim pod względem wielkości producentem smartfonów na świecie i jesteśmy na dobrej drodze do osiągania dalszych sukcesów. Myślę, że jeżeli będziemy się rozwijać tak szybko jak do tej pory, uda nam się w ciągu dwóch lat pokonać dystans dzielący nas od największych producentów, jak np. Apple, Samsung.

Co będzie główną bronią Huawei w walce z konkurencją?

Będą to, oczywiście, nasze produkty. Inwestujemy ogromne środki, by tworzyć kolejne smartfony, cechujące się wysoką wydajnością i pięknym wyglądem – w urządzenia, które mogą podobać się użytkownikom i ich oczarować. Chcemy, aby każdy mógł znaleźć w naszej ofercie urządzenie, które idealnie będzie odpowiadało jego potrzebom.

Jak wiele modeli smartfonów zamierzacie wypuszczać każdego roku?

Chcemy, by nasze produkty znalazły się na każdej półce cenowej. Sądzimy, że do osiągnięcia tego celu konieczne jest wprowadzenie na rynek roczne około 10 modeli smartfonów, różniących się rozmiarem ekranu i podzespołami.

Czy zamierzacie stworzyć tańszą wersję Huawei Watch?

Wierzymy w to, że zegarek powinien cechować się dobrą jakością wykonania i powinien być tworzony z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Huawei Watch to urządzenie, które jest kosztowne, ponieważ stworzone zostało z najlepszych podzespołów i obudowy ze stali nierdzewnej. Dla użytkowników, którzy szukają bardziej przystępnych rozwiązań z segmentu wereables mamy natomiast np. inteligentną opaskę TalkBand B2 lub minimalistyczny, efektowny Huawei Band który także trafi niebawem na rynek polski.

Czemu wybraliście Roberta Lewandowskiego, jako ambasadora marki?

Historia Roberta Lewandowskiego niejako opowiada historię naszej firmy. Gdy Robert był 17-letnim chłopcem, klub do którego się zgłosił, uznał, że jest za słaby, by mógł w nim grać. On jednak nie poddał się, ciężko trenował i osiągnął swój cel. Huawei początkowo był bardzo małą firmą, jednak ciężka praca i wiara w to, co robimy, sprawiła, że osiągnęliśmy sukces.

Jak będzie wyglądać to partnerstwo?

Robert jest naszym ambasadorem i będzie pojawiał się na naszych wydarzeniach oraz opowiadał historię Huawei. Chcemy, by reprezentował naszą firmę i popularyzował markę Huawei w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Dziękuję za rozmowę.

Również dziękuję.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement