Huawei Watch to zdecydowanie nie jest tani chiński zegarek – znamy oficjalne ceny w Polsce

News/Sprzęt 09.11.2015
Huawei Watch to zdecydowanie nie jest tani chiński zegarek – znamy oficjalne ceny w Polsce

Potwierdziły się nasze podejrzenia i nieoficjalne informacje, które uzyskaliśmy wcześniej. Huawei Watch to produkt, za który przyjdzie nam zapłacić dość duże pieniądze, co stawia go w jednym rzędzie raczej z Apple Watchem, niż konkurencją z Android Wear.

W czasie prezentacji Huawei, na której obecny jest Dawid Kosiński, przedstawiono polskie ceny tego urządzenia. Prezentują się one następująco:

  • Model srebrny, ze skórzanym paskiem – 1699 zł
  • Srebrny ze stalowymi bransoletami – 1899 zł
  • Czarny ze skórzanym paskiem – 1899 zł
  • Czarny z czarną bransoletą – 2099 zł
  • Złoty ze skórzanym paskiem – 2999 zł
  • Złoty ze złotą bransoletą – 3399 zł

huawei-watch-cena

Ceny, zwłaszcza tych dwóch ostatnich wariantów, mogą przyprawić o szybsze bicie serca, szczególnie że mowa o smartzegarku, który za rok prawdopodobnie doczeka się następcy. Niemniej jednak najdroższe z nich to egzemplarze wyposażone w szkło szafirowe, a podstawowe modele, które nie odbiegają od konkurencji jakością wykonania, nie są od niej także przesadnie droższe. Tym bardziej, że nie znamy jeszcze ceny głównego rywala z Android Wear, czyli tegorocznej wersji Motoroli Moto 360, której debiut na polskim rynku dopiero przed nami. Może się okazać, iż cena Huawei Watch’a wcale nie będzie aż tak zaporowa, jak się początkowo wydaje.

Huawei wydaje się być jednak mało konkurencyjny w porównaniu ze smartzegarkiem Samsunga, Gearem S2, który w droższej odmianie Classic kosztuje 1599 zł, czyli 100 zł mniej od podstawowego wariantu Huawei Watch’a, aczkolwiek oferuje od niego także mniej funkcji. Pozostaje tylko pytanie, czy czasem mniej nie znaczy więcej.

Huawei Watch to najciekawszy zegarek z Android Wear.

Jeśli jednak chodzi o smartwatche z Android Wear, to w redakcji zgodnie uznaliśmy Huawei Watch’a za najciekawszy, dostępny obecnie na rynku produkt. Zarówno w moich pierwszych wrażeniach, jak i pełnej recenzji Dawida zegarek wypadł naprawdę dobrze, zarówno pod kątem użytkowym, jak i pod kątem wizualnym – szczególnie czarna wersja z czarną bransoletą prezentuje się bardzo stylowo i po prostu pięknie.

Czy to jednak wystarczy, żeby przyciągnąć klientów? Huawei ma ku temu wiele asów w rękawie, w tym chociażby nowego ambasadora marki, którym jest Robert Lewandowski.

Tym jednym „transferem” Huawei może zjednać sobie wiele serc w naszym kraju, a tym samym również nabywców swojego smartwatcha, który – choć dość drogi – zdaje się być wart swojej ceny.

Czytaj również:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement