Czy takie problemy przystoją flagowcom? Oto Samsung Galaxy S6 edge po dwóch miesiącach

Artykuł/Blog Forum 24.09.2015
Czy takie problemy przystoją flagowcom? Oto Samsung Galaxy S6 edge po dwóch miesiącach

Tekst ukazał się pierwotnie na Blog Forum Spider’s Web.

Jak wiemy praktycznie co rok pojawiają się nowe urządzenia z najwyższej półki od firm takich jak Samsung, LG, Huawei, Sony. Teoretycznie każdy nowy model jest lepszy od swojego poprzednika. Każdy z producentów stara się nie popełniać tych samych błędów. Niestety nie zawsze się to udaje.

Dla przykładu mamy Samsunga Galaxy S6 edge i problem, który pojawił się niespełna po 2 miesiącach użytkowania. Jak wiadomo ekrany AMOLED wypalają się. W smartfonach Samsunga z ekranami AMOLED ten problem występował i występuje nadal, lecz nigdy nie spotkałem się z tym, aby pojawił się tak szybko, po tak krótkim czasie użytkowania.

Problem przedstawiam poniżej na zdjęciu:

edge3

Jak widać są to wypalone ikony z nawigacji. Osoba, u której ten problem się pojawił używa smartfona dość intensywnie – głównie rozmowy, e-mail i częściowo do nawigacji. Samej nawigacji używa około 1,5-2 godziny dziennie z przerwami. Głównie komunikacja po naszej stolicy, a od czasu do czasu jakaś dłuższa trasa. Podświetlenie ekranu przeważnie ustawione na wysokim poziomie.

Nawet jednak używając maksymalnego podświetlenia problem nie powinien się pojawić. Przecież to jest maksymalna jasność ustalona przez producenta, który „na pewno” przetestował ekran na taką ewentualność.

W testach wszędzie jest podkreślana wysoka jasność ekranu Samsunga Galaxy S6 edge. Tylko nikt nie napisał, że ta „wysoka jasność” spowoduje wypalenie – ikon, pasków powiadomień czy innych elementów interfejsu – na ekranie.

Czy tego typu problemy przystoją flagowcom?

Pamiętajmy, że flagowce to zawsze sprzęt z najwyższej półki. Ich cena również jest dość wysoka. Czyli płacimy za jakość na wysokim poziomie. Dlatego tak bardzo dziwi mnie, że po tak krótkim czasie wypaliły się ikony na ekranie.

Zauważmy, że w zwykłych „nawigacjach”, których używamy, ekran nie jest najwyższych lotów – można rzec, że nawet średnich nie jest – a ten problem praktycznie nie występuje, a na pewno nie po tak krótkim czasie użytkowania.

Nasuwają się pytania: Czy to pojedyncze przypadki? Jak będzie wyglądał ekran po 2 latach, kiedy zakończy się gwarancja?

Tekst ukazał się pierwotnie na Blog Forum Spider’s Web.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement