Facebook zmienił logo. Zauważysz różnicę?

News/Social media 01.07.2015
Facebook zmienił logo. Zauważysz różnicę?

Facebook dokonał bardzo poważnej zmiany. Z jednej strony jest ona kosmetyczna, z drugiej strony dotyczy w końcu logo największego serwisu społecznościowego świata.

Zmiana logo to zawsze wyzwanie dla firmy. Im jest większa, tym ciężej dotrzeć do wszystkim miejsc, gdzie stare zostało zapisane lub, co gorsza, wydrukowane. W przypadku Facebooka proces ten będzie trwał nie miesiące, a lata i zastanawiam się, czy było warto.

Tym dziwniejsze jest to, że Facebook dokonał zmiany kosmetycznej. Sprawdźcie zresztą sami, czy uda Wam się wychwycić co się zmieniło i… zgadnąć, które logo jest stare, a które nowe. Czy Wam się udało, możecie to sprawdzić podglądając nazwę pliku.

logo-facebook-nowe

logo-facebook-stare

Jak widać, nowe logo różni się od poprzedniego głównie kształtem literki a. Litery w nowym logo są przy tym nieco szczuplejsze, a całość wygląda nieco bardziej nowocześnie – chociaż może to po prostu reakcja na zmiany liter, które widywałem w tym samym układzie od lat.

Co ciekawe, zmienia się tylko logo składające się z całego słowa facebook. Charakterystyczna literka f którą można znaleźć na stronie głównej serwisu nie doczekała się żadnej zmiany. Więcej o nowym logo Facebooka możecie przeczytać na stronie underconsideration.com.

Grafika główna pochodzi z serwisu Shutterstock.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tutaj możecie sprawdzić, czy faktycznie znaleźliście wszystkie różnice:

stare-nowe-logo-facebook

Advertisement

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement