Dlaczego J. K. Rowling powinna napisać o płatnościach mobilnych?

Blog Forum 22.07.2015
Dlaczego J. K. Rowling powinna napisać o płatnościach mobilnych?

Odpowiedź jest prosta: bo to jest HIT! Jak się okazuje wśród młodych ludzi najpopularniejszą metodą płatności jest płacenie przez smartfona. Myślisz, że Twój syn właśnie gra na swoim telefonie? On robi zakupy!

Urządzenia mobilne w coraz większym stopniu stają się niekwestionowanym elementem codziennego życia. Oferują stały dostęp do informacji oraz różnorakich aplikacji, które z łatwością analizują zgromadzone przez użytkowników dane, ułatwiają kontakty interpersonalne oraz wszelkie czynności zawodowe, takie jak na przykład zarządzanie zespołem. Umożliwiają także dokonywanie zakupów oraz płatności online (www.dotpay.pl/platnosci_mobilne/). Dzięki tym, a także wielu innym cechom są bardzo popularne, zwłaszcza wśród młodzieży.

Nowa, młodsza era zakupów mobilnych

Zakupy za pośrednictwem smartfona są dla młodego człowieka szybkie, wygodne i przyjemne. Nie traci on czasu na stanie w kolejkach, może z łatwością porównywać oferty różnych sklepów, wybierając tę, która będzie dla niego najkorzystniejsza, zaś sam zakup sfinalizować w trakcie drogi do pracy, szkoły czy na uczelnię. Jest to niewątpliwa oszczędność czasu, dlatego nie dziwi fakt, że już 20% Polaków dokonuje zakupów za pomocą urządzeń mobilnych. W przyszłości odsetek ten jeszcze bardziej wzrośnie.

Sprawdź co piszą o Tobie w internetach

Równie istotną kwestią dla młodego człowieka stanowią rekomendacje i opinie znajomych na portalach czy forach społecznościowych, które łatwo można sprawdzić korzystając z smartfona. Mogą one skutecznie zmotywować, jak i zniechęcić do kupna określonego produktu. Nowe pokolenie konsumentów stanowi duże wyzwanie dla przedsiębiorców. Są nieprzewidywalni, wymagający oraz wybredni i na pewno nie zrezygnują z możliwości, jakie oferują im nowe technologie.

Dlatego to firmy muszą dostosować się do ich rosnących wymagań odnośnie bezpieczeństwa, wygody i szybkości obsługi. Nie dziwią więc wzrastające wydatki przedsiębiorstw na m-commerce (obszar handlu elektronicznego, w którym istotną rolę odgrywają urządzenia mobilne), kompleksowe strategie marketingowe wykorzystujące nowoczesne technologie, które mają na celu przyciągnięcie klientów korzystających ze smartfonów oraz działania sprawiające, że obsługa płatności online będzie bezpieczna, przejrzysta i łatwa.

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement