Wielki sukces polskiego inteligentnego portfela. Na produkt czekają już tysiące klientów

News/Sprzęt 31.03.2015
Wielki sukces polskiego inteligentnego portfela. Na produkt czekają już tysiące klientów

Już za dwa dni kończy się crowdfundingowa zbiórka na polski “portfel, którego nie da się zgubić”. Twórcy Wooleta nie muszą jednak czekać z ogłoszeniem oszałamiającego sukcesu do zamknięcia zbiórki, bo już teraz wpłacona kwota przez użytkowników Kickstartera przekroczyła barierę miliona złotych.

Woolet to portfel, który wyposażony został w dodatkowy odbiornik Bluetooth. O projekcie pisaliśmy entuzjastycznie gdy tylko rozpoczęła się kampania w serwisie Kickstarter. Za projekt odpowiada Marek Cieśla, który razem z Błażejem Marciniakiem osiągnął już raz sukces przy crowdfundingowej zbiórce na Sherlyboksa.

Nowy projekt ma zupełnie inny charakter.

woolet-portfel

Woolet to smart-portfel, który komunikuje się bezprzewodowo ze smartfonem użytkownika. Dzięki temu posiadacz Wooleta otrzyma od razu powiadomienie, jeśli tylko telefon wykryje zerwanie połączenia.

Dzięki temu można uniknąć zgubienia portfela przez nieuwagę i jest to dobre zabezpieczenie przed złodziejem, bo rozdzielenie sparowanego portfela z telefonem skutkować będzie alertem dźwiękowym.

Istniejąca technologia pojawiła się w nowym miejscu.

woolet

Wykorzystanie połączenia bezprzewodowego do lokalizowania innych przedmiotów, takich jak chociażby klucze, nie jest niczym nowym. Nie licząc innych startupów sprzedających podobne gadżety, w swojej ofercie mieli takie dodatki chociażby tacy giganci jak HTC i Nokia.

Dzięki temu mogli  z breloka z Bluetooth skorzystać m.in. posiadacze smartfonów z Androidem i Windows Phone. Zintegrowanie takiego modułu z portfelem, którego utrata może kosztować posiadacza mnóstwo nerwów i nieprzyjemności, okazało się strzałem w dziesiątkę.

Polacy idą jak burza.

woolet-kickstarter

Użytkownicy z całego świata docenili Wooleta i na dwa dni przed końcem kampanii na konto twórców trafiło 290 tys. dol. od ponad 2 tys. osób. W przeliczeniu po obecnym kursie to już ponad 1 mln zł.

To olbrzymie pieniądze, jeśli przypomnieć sobie, że za cel obrano zebranie skromnych 15 tys. dol. Twórcy Wooleta ogłosili też, że nawiązali współpracę z grupą modową Gino Rossi.

woolet-gino-rossi

Oprócz tego Woolet wchodzi w partnerstwo z HG Intelligence, dostarczycielem platformy Synerise. Dzięki temu portfel będzie mógł komunikować się z beaconami instalowanymi w centrach handlowych.

Jestem teraz niezmiernie ciekaw, jakie jeszcze umowy uda się podpisać Polakom i jakie inne marki wykażą zainteresowanie Wooletem.

Musisz przeczytać:

Dołącz do dyskusji

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

MAŁO? CZYTAJ KOLEJNY WPIS...

Advertisement