Kobieca siła beaconów. Czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było

Technologie 06.11.2014
Kobieca siła beaconów. Czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było

Wenusjanki to społeczność przedsiębiorczych kobiet. Panie spotykają się w całej Polsce i wymieniają doświadczeniami, dyskutują i wzajemnie inspirują. Ale to nie wszystko. Już niedługo rusza pierwsza mobilna platforma dla nowoczesnych kobiet, która wygląda bardzo ciekawie.

Od półtora roku Wenusjanki spotykają się regularnie. W ich wydarzeniach wzięło już udział ponad 2,5 tysiąca kobiet. To całkiem spora grupa, do której można próbować adresować aplikację mobilną. Zwłaszcza, że nie jest to aplikacja eventowa czy kolejna społecznościówka. Ma ambicje być czymś więcej.

WenusApp powstało jako forma przeskalowania organizowanych spotkań. Dostawałyśmy maile i telefony z prośbą o to, aby nasze konferencje odbywały się w innych miastach – co niestety nie jest naszym celem. Chciałyśmy jednak aby panie, które nie mogą wziąć udziału w spotkaniach, mogły korzystać z benefitów jakie daje obecność w tych wydarzeniach. Tworzymy aplikację zmysłową, wykorzystujące sensory urządzeń, nowoczesne technologie takie jak Bluetooth Low Energy by angażować użytkowników, efektywniej i efektowniej wykorzystywać współczesne technologie – mówi Anita Kijanka, animatorka społeczności Wenusjanek.

W tej aplikacji Panie znajdą tak zwyczajne rzeczy jak zniżki czy kupony rabatowe, ale nie tylko.

Twórcy aplikacji chcą wykorzystać technologię beaconów w tradycyjnym handlu. O tych „fasolkach” sporo się mówi, zapowiada jakie to korzyści i użytkownicy, i sprzedawcy będą czerpać z ich wykorzystania. Teraz, drogie Panie, będziecie miały okazję się przekonać jak to działa.

Wsparcie dla beaconów w Wenus App ma zapewnić HG Intelligence, która ma już na koncie pierwsze wdrożenia tej technologii w tradycyjnym handlu. Krakowska firma niedawno weszła we współpracę z siecią obuwniczą Gino Rossi. Do salonów tej marki HG Intelligence dostarcza beacony swojego projektu.

WenusApp

WenusApp w przyszłym tygodniu trafi do App Store’u i Sklepu Google Play

Przyznam, że czekam na tę aplikację z dwóch powodów: ponieważ chcę się przekonać jak wyglądają tego typu aplikacje zaprojektowane wyłącznie z myślą o kobietach oraz jestem ciekaw jak w praktyce zadziałają beacony w handlu. Choć na to drugie pewnie będziemy musieli chwilę zaczekać…

Advertisement

Dołącz do dyskusji

Advertisement
Advertisement